01-08-2023, 23:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2023, 23:53 PM ja muutjaks oli spitfire.)
(01-08-2023, 23:00 PM)deus Kirjutas: Olen isegi neid mõtteid mõlgutanud. Kõige suuremaks probleemiks saab akupaki paigaldamine, põhjaaluse paagi puhul osa põhja alla ja osa mootorisalongi. Eelarve pane alates 15k, mootor, juhtplokk pedaaliga, aku, elektriline konditsioneer, rooli võim elektri peale, vaakumpump. Rohkem peast ei tule hetkel.
(01-08-2023, 23:04 PM)isandpauk Kirjutas: Kuskil jooksis kunagi sari "Vintage Voltage". Kindlasti leiab huviline klassikute elektrifitseerimise teemalisi asjalikke õppevideosi kuni tesla mootori kasutamiseni neliveolise auto keskmootorina.
Siin on kaks täiesti erinevat lähenemist. "Vintage voltages" pandi vanake lihtsalt elektri jõul liikuma. Muu mudru jäi nagu oli. Teisel juhul võetakse kogu doonori sisu, juhtmestik ja muud kaadervärgid, tõstetakse teise kesta koos doonori sildade ja akupakiga. Ilmselt on võimalik ka mingi vahepealne variant.