03-08-2023, 09:28 AM
(02-08-2023, 12:12 PM)PlyVal64 Kirjutas: Ega siis Leaf, Ionic, Model 3 jne, jne, jne on ju ka CVT,....
On see variaatori väide nüüd kindel?
Automaatkasti hüdroturbiin ei pruugi rõõmustada elektrimootori teistkümnetuhandese ümbertiirude hulga peale

Oma autopargis olen mõõdulindiga natuke jalutanud nii S124 kui G350 ümber ja all ning need mõlemad pakuvad üksjagu ruumi akupakkide paigutamiseks. Kuna mul puudub vajadus allaviiesekundikiirenduseks ja samuti on illegaalsed lõppkiirused nende rakenduste jaoks ebaolulised, siis saab siit üsna ilusti vaid 1:2-1:3 aeglustava reduktoriga täitsa viisakad numbrid kätte nüüdisaegsest elektriauto ajamist.
Natuke numbreid ka.
S124 M110 kaalub umbes 150 kg, 722.446 kaalub umbes 60 kg, täis paak kütust koos pumpade ja torudega ilmselt umbes 80 kg, summutimajandus 50+. Seega nullseisu taastamiseks saame lahja 350 kg tarvitada. Pluss 600 kg kandevõimet. Paak pluss mootoriruum on pea kolm ruutmeetrit pinda.
G350 OM603 kaalub 250 kg, automaatkast on sama 60 kg (jaotuskast jääb), paak on sama 80 kg. Summuti on raskem, 80 kg äkki? Jäme 450 kg lahkuvat kaalu pluss 800 kg kandevõimet. Raami vahel on ruumi akude majutamiseks ikka vägevasti. Ujuma minna ma ei plaani ja pritsmekindluse saavutamine on vaid kapseldamise küsimus.
Veomootori ja reduktori jaoks on automaatkasti asemel ruumi piisavalt.