03-08-2023, 22:41 PM
(03-08-2023, 16:08 PM)deus Kirjutas: PlyVal, ole hea ja seleta natukene seda 800 RPM asja. Kas sa mõtlesid siinkohal hüdrosiduri seda nö lock staadiumit või et kui alla 800 RPM on, siis ei toimu automaagilises kastis siduripakkidega ka mitte midagi? Minu idee oli ikkagi ilma hüdrosidurita see asi otse automaatkasti otsa toppida, ilma torque converterita. Ja kas see elektrimootor ikka peaks kogu aeg ringi käima? Konditsioneer on suht ainukene asi, mis ei tööta, ülejäänute puhul, elektrikas läheb nii kiirelt pöördesse, et kõik asjad hakkavad alla sekundi viitega kohe tööle või eksin? Vabandust teemat solkimast.Ma mõtlen seda, et PÄRISelus PÄRISautomaagilise hürolülitusega kastiga peaks hürdorõhk säiluma ka IGA ristmiku ees hoogu vähendades, peaagu peatudes või täispeatudes. Ehk siis "paremakäereegel" , "annateed" ja "stopp!". Elektrimootori või turbiini pöördes peavad säilitama sisepõletamise tühikäigupöörded. Start-stop,. mid aetendab puhas elektrimotoor, jäägi raudtee foori, pikema rismikufoori jms seismise jaoks. Ehk akseleraatori "Null-asend" peaks tähendama tühikäiku ja elektrimootor välja lülituma mingil tavaautodele tuntud moel. Kes o nelus KORRA vanakooli automaagilise autoga sõitnud, kus mootor ei käi tühikäigul, teab seda probleemi
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)