08-08-2023, 10:01 AM
(08-08-2023, 01:50 AM)deus Kirjutas: Mingid numbrid oled sassi ajanud kuskil. E-Tron on 0.28 siiski.Seegi nimekiri annab just Sportbackile 0.26 ehk laugpärale ja miski brožüür oli 0.25. 0.28 on tavaline järskpära. Ja see number muutub oluliseks just suurtel kiirustel, linnas ja kuni 100 km/h pole mingit suurt vahet, kui tellis auto on. Pill pidi ennast kiirteel vastu maad laskma ja eks sealt kõik need kulunumbris tulevad. See on nüüd raudselt Audi ülipikk ja üliedukas LeMansi LMPT1, uute Hyperite, ehitamise kogemuse vili. Kiirus ja ökonoomsus kokku panna.
Siin täisnimekiri:
Mõte aga mujal: on täietsi võimalik ehitada kõrge tarbimisväärtusega ILUSAT elektriautot, millega ette võtta ka pikki automatkasid AGA nende hind on täiesti käest ära! Ja mitte mingit rohelist nendes pole aga ka tule. Ainuüksi sellise summa teenimise jalajälg on üüratu! Vägisi liigub mõte sinna, et lähitulevikus juba on pikem neljal rattal reisimine vaid ja ainult väga rikaste lõbu, mis võibki olla ka eesmärk? Esiteks oled sa EVga alati kontrollitav, IGA sinu liigutus ja teekond ja asukoht on 100% ajast teada. See on mind kohe väga häiriv teadmine kalliste EVde puhul. Siit järgmine samm on "kettaseade" ehk kuna auto pritsib inffi ka välja, siis liiklusmiilits astub ligi, skännib auto ära ja kirjutab IGA kiirusületuse eest trahvid välja. Sest autos on ju sees täpsete kiiruspiirangutega navitarkvara, mille täpsus on enam-vähem 1 meeter. See on juba täna VAID progejupi kirjutamise vaev...
Ehk lisaks hinnale hoiab EVst eemal Suur Vend, mistõttu Spring

