08-08-2023, 20:39 PM
(08-08-2023, 13:35 PM)Janka Kirjutas:(08-08-2023, 11:17 AM)v6sa Kirjutas: Küsimus konksmultifti rohkem kasutanutele: kas tõesti ei kannata tühja madalat "ehitusprahi" konteinerit avatud 2,6 m kõrgest ja 5+ m laiast garaažiuksest otse sisse tõugata, nagu prügikonglomeraatide kliendipeedistused ühendkooris väidavad? Või on see vaid juriidiliste probleemide vältimiseks ja otsuse teeb siiski juht koha peal?Eks see on läbirääkimise küsimus rohkem. Et mida ja kui palju sinna ladustatakse.
Seda, et nad reaalsuses neid konteinereid alatihti tõmbavad-tõukavad, näen ma küll.
Kas see on keelatud tegevus?
Kui selle konteineri tuimalt silmini betooni täis laod, siis võib kasti kättesaamisega probleem tekkida. Tegelikult tehnika säästmise nimel käitutakse ju nii, et konteinerit ei lohistata autole ligi, vaid auto sõidab tõstmise käigus konteinerile alla.
See garaažiuksest konteineri sisselükkamine on pigem ennetav meede, et ära hoida jamasid. Tegelikult on nendel konteineritel ju rullikud all ja neid lükatakse teinekord pikalt oma kohta. Pigem on asi selles, st see ca 15-20 cm läbimõõduga rullik tahab head siledat pinda saada kus teda lükatakse.
Lilleterminalides on näiteks paljudes ainult konteinerikõrgune auk kust konteiner sisse lükatakse. Sissesõidu teel on metallist rajad rullikute jaoks.
Näen tihti kuidas pelletitehases tuhakonteinereid vahetatakse. Eelnevalt pannakse tühi konteiner sissesõidu suunas maha. Mitu auto pikkust. Siis veetakse täiskonteiner välja. kaarega tühjast mööda. Seejärel lükatakse tühi sisse ja tõmmatakse täis selga. Koormat on ikka omajagu selles konteineris sest esirattad kergitab vahel pea poole meetri korgusele enne konteineri raamipeale jõudmist. Plats on betoonist kus šõu käib.
Aquila captas non muscas.