21-08-2023, 21:57 PM
Alustaks seekord teemaga, mis ilmselt 99.9% foorumlasi ei huvita.
Et kuidas siis osta Norrast autot ja mis edasi, kuidas selle koju saab, kui palju pabereid määrima peab jne?
Kui kellelgi on kasulikke vihjeid või halbu kogemusi, mida pole kahju jagada, oleks üks suur kõrb. Alginfoks veel niipalju, et kohalikku keelt ei oska, isegi see vähene rootsi, mis kunagi oli, oleks nagu peast pühitud. Inglisega on lood paremad, vähemalt midagi aru saab. Aga plaan oleks lihtsustatult järgmine.
Teeb finn.no-sse konto.
Passib häid pakkumisi, proovib müüjaga kontakteeruda.
Kui näkkab, lendaks esimesel võimalusel kohale.
Äratoomiseks ajaks mõne transpordifirmaga eelnevalt liini, kui keegi veel seal käib.
Siis prooviks viisaka näo pähe teha ja auto ära osta. Antud kohal ei tea, kas eelistada ostu eraisikult, kes ilmselt vajalikust paberimajandusest(riigist välja müümine) teab veel vähem kui mina, või siis kallimat varianti firma näol, kes ehk on asjast rohkem kuulnud. Nii, ja ühest küljest oleks vaja selle autoga ilmselt kohapeal mingil määral sõita, vähemalt sedapalju, et kuskilt estakaadi pealt veokale saab. Teisest küljest tahaks auto kuidagi registrist ikkagi maha võtta, et pärast vähem janti oleks(kas on, ei tea). Lõbus moment seisneb veel selles, et ihaluseobjekti näol on tegu väikese sõiduulatuse ja tagasihoidliku laadimisvõimekusega elektriautoga, millega mööda maanteed kojusaamiseks on vaja kalender osta. Seega väga pikalt selle osaga ei tahaks jantida, et tühja akuga kuskile teepeale jääb.
Kui joppab, paneks auto veokale ja lendaks koju tagasi.
On auto üle piiri tulnud, ajab tolliga asjad korda.
Registrisse!
Variant nr.2 eelnevast oleks doonorauto ostmine, ilma meie registrisse kandmata.
Tundub nagu ei midagi, aga kindlasti leiab mõni hea ksf ses hobuse unenäos midagi kohendamist vajavat.
Et kuidas siis osta Norrast autot ja mis edasi, kuidas selle koju saab, kui palju pabereid määrima peab jne?
Kui kellelgi on kasulikke vihjeid või halbu kogemusi, mida pole kahju jagada, oleks üks suur kõrb. Alginfoks veel niipalju, et kohalikku keelt ei oska, isegi see vähene rootsi, mis kunagi oli, oleks nagu peast pühitud. Inglisega on lood paremad, vähemalt midagi aru saab. Aga plaan oleks lihtsustatult järgmine.
Teeb finn.no-sse konto.
Passib häid pakkumisi, proovib müüjaga kontakteeruda.
Kui näkkab, lendaks esimesel võimalusel kohale.
Äratoomiseks ajaks mõne transpordifirmaga eelnevalt liini, kui keegi veel seal käib.
Siis prooviks viisaka näo pähe teha ja auto ära osta. Antud kohal ei tea, kas eelistada ostu eraisikult, kes ilmselt vajalikust paberimajandusest(riigist välja müümine) teab veel vähem kui mina, või siis kallimat varianti firma näol, kes ehk on asjast rohkem kuulnud. Nii, ja ühest küljest oleks vaja selle autoga ilmselt kohapeal mingil määral sõita, vähemalt sedapalju, et kuskilt estakaadi pealt veokale saab. Teisest küljest tahaks auto kuidagi registrist ikkagi maha võtta, et pärast vähem janti oleks(kas on, ei tea). Lõbus moment seisneb veel selles, et ihaluseobjekti näol on tegu väikese sõiduulatuse ja tagasihoidliku laadimisvõimekusega elektriautoga, millega mööda maanteed kojusaamiseks on vaja kalender osta. Seega väga pikalt selle osaga ei tahaks jantida, et tühja akuga kuskile teepeale jääb.
Kui joppab, paneks auto veokale ja lendaks koju tagasi.
On auto üle piiri tulnud, ajab tolliga asjad korda.
Registrisse!
Variant nr.2 eelnevast oleks doonorauto ostmine, ilma meie registrisse kandmata.
Tundub nagu ei midagi, aga kindlasti leiab mõni hea ksf ses hobuse unenäos midagi kohendamist vajavat.