27-08-2023, 11:24 AM
Ärme palun ajame seda rida et automaksuga peaks riiki kaitsma.
Riigikaitseks on meil ettenähtud protsent sisemajanduse kogutoodangust mille leiab igaüks asjakohastest dokumentidest.
Autode maksustamine EI tõsta skp-d mitte küümemustagi võrra vaid loob eeldused selle vähenemiseks kui inimeste liikumist hakatakse piirama liikumisvahendit maksustades.
Seltsimees Nõrklaev pole ka kuskil ütelnud, et tal on kava kasutada see raha riigikaitseks vaid ta on ütelnud, et see kulub ära!
Kõik on võimalik ära kulutada ja see pole üldse probleem vaid probleem on, et me saame maksukoormuselt kuhugi esikolmikusse euroliidus ja ei ole seda märkigi näha et tavaline Eestlane jõuaks sellega viie rikkama euroriigi tasemele.
Me kulutame selle maksuraha ära asjadele mis ei loo hea hinna/kvaliteedi suhtega tulemust ja nii lihtne ongi.
Maa on liiga väike, transiit on praktiliselt lõppenud ja seega neljarealiste teedeta saame elatud.
Saame elatud nende tuhandete ohutussaarteta mis kerkivad nagu seened peale vihma ja mida käiakse pärast käsitsi lumest koristamas.
Meil on liiga suur armee neid kes midagi ei tooda nagu näiteks ametnik, minister, kesiganes kellel on mitu nõunikku.
Kuluefektiivsem oleks üks spetsialist ja nõunikud töötavad kas miinimumpalgaga või töötu abirahaga on kodus.
Riigiametid ei vaheta nimesid, ei telli turundusstrateegiat vähempakkumise korras ja riik ei pea kahjumiga lennufirmat.
Riigikoolides on õpetajatel tulemuspalk vastavalt eksamitulemusele, näiteks riigi keskmine eksamitulemus on 1200 eur ja iga protsent mis üle või alla langetab või tõstab palka.
Ja vaadake-õpetaja ei vasta enam küsimusele astendamise kohta et loe õpikut vaid vahetunnis palutakse klassi jääda ja korratakse kiirelt üle.
Neid näiteid võib igaüks tuua kust kokku hoida aga valitsus on võtnud selge suuna jätkata nagu kasvaks majandus edasi ja raha külvataks lennukitelt edasi.
Riigikaitseks on meil ettenähtud protsent sisemajanduse kogutoodangust mille leiab igaüks asjakohastest dokumentidest.
Autode maksustamine EI tõsta skp-d mitte küümemustagi võrra vaid loob eeldused selle vähenemiseks kui inimeste liikumist hakatakse piirama liikumisvahendit maksustades.
Seltsimees Nõrklaev pole ka kuskil ütelnud, et tal on kava kasutada see raha riigikaitseks vaid ta on ütelnud, et see kulub ära!
Kõik on võimalik ära kulutada ja see pole üldse probleem vaid probleem on, et me saame maksukoormuselt kuhugi esikolmikusse euroliidus ja ei ole seda märkigi näha et tavaline Eestlane jõuaks sellega viie rikkama euroriigi tasemele.
Me kulutame selle maksuraha ära asjadele mis ei loo hea hinna/kvaliteedi suhtega tulemust ja nii lihtne ongi.
Maa on liiga väike, transiit on praktiliselt lõppenud ja seega neljarealiste teedeta saame elatud.
Saame elatud nende tuhandete ohutussaarteta mis kerkivad nagu seened peale vihma ja mida käiakse pärast käsitsi lumest koristamas.
Meil on liiga suur armee neid kes midagi ei tooda nagu näiteks ametnik, minister, kesiganes kellel on mitu nõunikku.
Kuluefektiivsem oleks üks spetsialist ja nõunikud töötavad kas miinimumpalgaga või töötu abirahaga on kodus.
Riigiametid ei vaheta nimesid, ei telli turundusstrateegiat vähempakkumise korras ja riik ei pea kahjumiga lennufirmat.
Riigikoolides on õpetajatel tulemuspalk vastavalt eksamitulemusele, näiteks riigi keskmine eksamitulemus on 1200 eur ja iga protsent mis üle või alla langetab või tõstab palka.
Ja vaadake-õpetaja ei vasta enam küsimusele astendamise kohta et loe õpikut vaid vahetunnis palutakse klassi jääda ja korratakse kiirelt üle.
Neid näiteid võib igaüks tuua kust kokku hoida aga valitsus on võtnud selge suuna jätkata nagu kasvaks majandus edasi ja raha külvataks lennukitelt edasi.