30-08-2023, 10:26 AM
jälle jõudsime eestlase taagani.
naabrist parem.
peab olema premium klass, suur maastur, kastikas või 300kw toorest jõudu.
teisalt ei ole see omanikule päris jõukohane ja või vajalik
krt. ma kõlan nagu katkine plaat aga ma ei saa aru sellest hullusest kus sõidetakse maanteel ja linnas suuret maasturitega
ning isegi kruusateed ei näe nendest autodest paljud
vaata kaubanduskeskuse parklas - siledad pikisoonega suverehvid all mingil landcruiseril - offroad myass
pidurikettad sügavate soontega ja tanklas lastakse 10L kaupa paaki
ja siis see mõttekoht äkki mul on vaja 7 kohta, äkki mul on vaja haagist tõmmata äkki mul on vaja ümber maakera sõita
enamus kes neid lisasid valikusse panevad ei tarbi neid
täna on veel elktriautodel erisus kus uhke ja äge (loe: kallis) omab eelist pikema sõiduulatuse osas
ennustan, et varsti ei ole need vahed üldse mitte nii suured.
tänu paljudele uutele mudelitele k.a. hiinlased lasi ju teslagi turule uued odavamad rahvaauto mudelid sest muidu ei konkureeri.
meil jah mingil põhusel hinnatakse sind kuidagi tesitmoodi kui sõidad teslaga külla vs. nt. renault zoe või dacia spring
mingil põhjusel aga euroopas seda ei ole näha.
vähemalt tavaline fossili autopark on seal hoopis odavama ehk ühtlasema klassi väljanägemisega kui meil.
naabrist parem.
peab olema premium klass, suur maastur, kastikas või 300kw toorest jõudu.
teisalt ei ole see omanikule päris jõukohane ja või vajalik
krt. ma kõlan nagu katkine plaat aga ma ei saa aru sellest hullusest kus sõidetakse maanteel ja linnas suuret maasturitega
ning isegi kruusateed ei näe nendest autodest paljud
vaata kaubanduskeskuse parklas - siledad pikisoonega suverehvid all mingil landcruiseril - offroad myass
pidurikettad sügavate soontega ja tanklas lastakse 10L kaupa paaki
ja siis see mõttekoht äkki mul on vaja 7 kohta, äkki mul on vaja haagist tõmmata äkki mul on vaja ümber maakera sõita
enamus kes neid lisasid valikusse panevad ei tarbi neid
täna on veel elktriautodel erisus kus uhke ja äge (loe: kallis) omab eelist pikema sõiduulatuse osas
ennustan, et varsti ei ole need vahed üldse mitte nii suured.
tänu paljudele uutele mudelitele k.a. hiinlased lasi ju teslagi turule uued odavamad rahvaauto mudelid sest muidu ei konkureeri.
meil jah mingil põhusel hinnatakse sind kuidagi tesitmoodi kui sõidad teslaga külla vs. nt. renault zoe või dacia spring
mingil põhjusel aga euroopas seda ei ole näha.
vähemalt tavaline fossili autopark on seal hoopis odavama ehk ühtlasema klassi väljanägemisega kui meil.