01-09-2023, 09:11 AM
Tänase seisuga kaks korda Idee kolmega Võru-Tartu käinud ja täna lähen sisepõlemise toel.
Mulle jättis sellise "unustamatu elamuse" et ei soovi enam korrata.
Eino tegelikult sõidab ja isegi 120 km tunniga aga kui soovi kohale jõuda siis 80 km tunniga ja aknad udused või teed vihmaga akna paokile ning lepid et vihiseb.
Konditsioneer ja isegi soojendus on olemas ja töötavad hästi kuid siis ei pruugi jõuda kohale.
Sõiduomadused on alla keskmise, roolitunnetus on nõks madalam kui mu 2002 aasta Transistoril ja piduripedaal on ebamäärane ning kui natuke kiiremini vajutada tahab ta ise rohkem pidurdada.
Kruusateel sõidab ka aga roolitunne ja teelpüsimine on... mitte just maailmatase.
Sotsiaalauto I Imev sõidab kruusateed palju loogilisemalt aga need on nii ära sõidetud patareiga et kaugemale kui kirikutorn paistab enam asja pole.
Sotsiaalauto muide sõidab värskete naeltega jäärada väga veenvalt oma täpselt paraja veojõu ja väikeste mõõtudega aga väga lühiajaliselt.
Muidugi soojaks läheb jäärajal liigagi hästi sest elektronid hõõrduvad vastu erinevaid lülitusi ja sealt viib vesi selle laiali.
Tesla S-mudel on ehk kõige rohkem pärisautot meenutav oma sõiduomadustega ja sooja-külma võib ka teha Võru-Riia otsal aga kui teda inseneripilguga vaadata on venelaste keeles "Padjopka"
Kandevosa koosneb metallijääkidest ja papid mis ümber on meenutavad koostiselt midagi välipeldiku ja Lego konstruktori vahepealset kuid otstarve pühendab abinõu.
Kui patarei maksab 80% autost siis patarei ümber saabki ehitada odava karbi sest muidu ei osta teda keegi.
Suur aken maailma keset armatuuri peidab aga palju neist eripäradest ja juhib tähelepanu kõrvale puudustelt-liikluselt.
Mingit kasu ilmselt ei olnud mu kasutuskogemustest aga kui küsiti...
Mulle jättis sellise "unustamatu elamuse" et ei soovi enam korrata.
Eino tegelikult sõidab ja isegi 120 km tunniga aga kui soovi kohale jõuda siis 80 km tunniga ja aknad udused või teed vihmaga akna paokile ning lepid et vihiseb.
Konditsioneer ja isegi soojendus on olemas ja töötavad hästi kuid siis ei pruugi jõuda kohale.
Sõiduomadused on alla keskmise, roolitunnetus on nõks madalam kui mu 2002 aasta Transistoril ja piduripedaal on ebamäärane ning kui natuke kiiremini vajutada tahab ta ise rohkem pidurdada.
Kruusateel sõidab ka aga roolitunne ja teelpüsimine on... mitte just maailmatase.
Sotsiaalauto I Imev sõidab kruusateed palju loogilisemalt aga need on nii ära sõidetud patareiga et kaugemale kui kirikutorn paistab enam asja pole.
Sotsiaalauto muide sõidab värskete naeltega jäärada väga veenvalt oma täpselt paraja veojõu ja väikeste mõõtudega aga väga lühiajaliselt.
Muidugi soojaks läheb jäärajal liigagi hästi sest elektronid hõõrduvad vastu erinevaid lülitusi ja sealt viib vesi selle laiali.
Tesla S-mudel on ehk kõige rohkem pärisautot meenutav oma sõiduomadustega ja sooja-külma võib ka teha Võru-Riia otsal aga kui teda inseneripilguga vaadata on venelaste keeles "Padjopka"
Kandevosa koosneb metallijääkidest ja papid mis ümber on meenutavad koostiselt midagi välipeldiku ja Lego konstruktori vahepealset kuid otstarve pühendab abinõu.
Kui patarei maksab 80% autost siis patarei ümber saabki ehitada odava karbi sest muidu ei osta teda keegi.
Suur aken maailma keset armatuuri peidab aga palju neist eripäradest ja juhib tähelepanu kõrvale puudustelt-liikluselt.
Mingit kasu ilmselt ei olnud mu kasutuskogemustest aga kui küsiti...