04-09-2023, 00:31 AM
Äratame selle teema uuesti üles. Niva plaan pole kuhugi vahepeal kadunud, lihtsalt muud tegemised on vahepeal aja ja jaksu ära võtnud. Tegelikult oleme selle ajal jooksul vaikselt siiski edasi toimetanud. Täna sai aga keskmisest natuke rohkem tehtud.
Kaupo lõpetas vahepeal ära kõrvalistuja põranda:
![[Pilt: neUaGEJ.jpg]](https://i.imgur.com/neUaGEJ.jpg)
Mina tegin käe valgeks auto plekitöödega. Esimese korra kohta pole üldse halb tulemus. Lõplikust keevitusest jäi pilte tegemata...
![[Pilt: gCvKgQQ.jpg]](https://i.imgur.com/gCvKgQQ.jpg)
![[Pilt: oXfzT44.jpg]](https://i.imgur.com/oXfzT44.jpg)
![[Pilt: 73zu2W2.jpg]](https://i.imgur.com/73zu2W2.jpg)
![[Pilt: BrXiDT5.jpg]](https://i.imgur.com/BrXiDT5.jpg)
Aga täna võtsime eesmärgiks mootor ja kastid maha. Sellel on mitu põhjust, millest ka enne juttu olnud. Auto peaks ühel ilusal päeval liivapritsi jõudma. Aga akuutsemaks küsimuseks osutus hetkel see, et mootor ja käigukast jäid mõnele keevituskohale ette. Peale selle on vaja vahekastile teha lisakinnitused. Samuti on plaanis esidifferi ja mootori abielulahtus. Ja tore oleks kõik need tööd enne pritsimist ära teha. Seega mõeldud tehtud, kiskusime genal südame välja.
![[Pilt: qeZKy0v.jpg]](https://i.imgur.com/qeZKy0v.jpg)
![[Pilt: 7tTjAEF.jpg]](https://i.imgur.com/7tTjAEF.jpg)
![[Pilt: Qc2KEBx.jpg]](https://i.imgur.com/Qc2KEBx.jpg)
![[Pilt: qAbMpZK.jpg]](https://i.imgur.com/qAbMpZK.jpg)
Esidiffer koostatakse all oleval pildil olevast, millesse läheb sisse tagadifri sisu.
![[Pilt: M0R8nRL.jpg]](https://i.imgur.com/M0R8nRL.jpg)
Kui kellelgi on pakkuda, siis tarvis läheks viisakas seisukorras juhiust ning tagaluuki. Alumised servad mädadad ning parema meelega läheks lihtsama vastupanu teed. Kõrvalistuja ukse jaoks on meil olemas tutikas nõukaaegne toorik.
Kaupo lõpetas vahepeal ära kõrvalistuja põranda:
![[Pilt: neUaGEJ.jpg]](https://i.imgur.com/neUaGEJ.jpg)
Mina tegin käe valgeks auto plekitöödega. Esimese korra kohta pole üldse halb tulemus. Lõplikust keevitusest jäi pilte tegemata...
![[Pilt: gCvKgQQ.jpg]](https://i.imgur.com/gCvKgQQ.jpg)
![[Pilt: oXfzT44.jpg]](https://i.imgur.com/oXfzT44.jpg)
![[Pilt: 73zu2W2.jpg]](https://i.imgur.com/73zu2W2.jpg)
![[Pilt: BrXiDT5.jpg]](https://i.imgur.com/BrXiDT5.jpg)
Aga täna võtsime eesmärgiks mootor ja kastid maha. Sellel on mitu põhjust, millest ka enne juttu olnud. Auto peaks ühel ilusal päeval liivapritsi jõudma. Aga akuutsemaks küsimuseks osutus hetkel see, et mootor ja käigukast jäid mõnele keevituskohale ette. Peale selle on vaja vahekastile teha lisakinnitused. Samuti on plaanis esidifferi ja mootori abielulahtus. Ja tore oleks kõik need tööd enne pritsimist ära teha. Seega mõeldud tehtud, kiskusime genal südame välja.
![[Pilt: qeZKy0v.jpg]](https://i.imgur.com/qeZKy0v.jpg)
![[Pilt: 7tTjAEF.jpg]](https://i.imgur.com/7tTjAEF.jpg)
![[Pilt: Qc2KEBx.jpg]](https://i.imgur.com/Qc2KEBx.jpg)
![[Pilt: qAbMpZK.jpg]](https://i.imgur.com/qAbMpZK.jpg)
Esidiffer koostatakse all oleval pildil olevast, millesse läheb sisse tagadifri sisu.
![[Pilt: M0R8nRL.jpg]](https://i.imgur.com/M0R8nRL.jpg)
Kui kellelgi on pakkuda, siis tarvis läheks viisakas seisukorras juhiust ning tagaluuki. Alumised servad mädadad ning parema meelega läheks lihtsama vastupanu teed. Kõrvalistuja ukse jaoks on meil olemas tutikas nõukaaegne toorik.

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller