23-09-2023, 11:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2023, 11:01 AM ja muutjaks oli Lauri_L.)
(23-09-2023, 10:17 AM)TeeTL Kirjutas: Kui 4a tagasi vahetatud rihm nägi välja räbalavõitu, siis tekib küll küsimus, et mida värki ... see pole ju kaugliinibuss, et miljonid miilid seljataga oleks paari aastaga. Äkki 2019a pandi mõni vana rihm sinna, sest uut polnud saada.
Kas sellest puterdamisest mõnda video või helilõiku ei ole jäänud? Oleks huvitav, kuidas vale klapiajastus kõlab, võrreldes vale süüte või vale seguga.
Selle auto viimase nelja aasta läbisõit on mõõdetav mõnesaja kilomeetriga. Imestasin ise ka rihma välimuse üle

Kui vaatad allolevat fotot, siis sisselaske nuka hammasratta peal on mingit sorti rihma (ülehüppamise?) kaitse. See on originaalis nendel mootoritel seal - hammasrihmal eraldi katet ei käi. Minu autol on seda kas mingil põhjusel keevitatud või olidki need algselt niivõrd robustse keevisõmblusega. Igatahes tundub, et hammasrihm on seljaga vastu seda kaitset käinud ning see on rihma selja mingil määral ära kraapinud. Jäljed on küll minimaalsed, kuid olemas. Rihm ise näeb välja selline "kuiva" võitu - värvuses on sees hallikaid toone. See kinnitaks ka teooriat, et nuka rihmaratas või rattad on hamba võrra valed. Eks tuleb kogu kompott üle kontrollida, sh rihmapinguti ja selle rulliku laager ning kõigi hammasrataste hamba profiilid. Rihm iseenesest tundub küll piisavalt pingul olevat.
Kui siinsetel huvilistel on huvi videoklippide vastu, siis püüan selle asja endale selgeks teha. Nutitelefoni mul pole, kuid seebikarp võimaldab filmida küll. Kuidas sellised klipid hiljem siia üles saab on iseasi. Arvan, et läheb natuke aega. Kui joonele saan, siis postitan klipi lonkavast tööst.