01-10-2023, 09:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2023, 09:42 AM ja muutjaks oli TeeTL.)
Sellele saab küll ainult takka kiita, et ühe automaki päriselt kordanikerdamiseks kulub sedapalju töötunde, et peamine tasu saab olla ainult enda huvi ja lõbu.
Rääkimata siis veel ümberehitamisest, kus lisada tuleks FM või BT. Seal on suurim väljakutse mitte mõne ploki lisamine, vaid uute+vanade funktsioonide ümberlülitamise ja juhtimise korraldamine, nii et algset olukorda võimalikult vähe rikkuda.
70 ja 80-nendate makke jääb ikka vähemaks ja vähemaks, eriti kui otsida sileda välimusega eksemplare.
Antud videost on Seca ja Eltronik huvitavalt tundmatud nimed, aga paistavad kvaliteetsed. Sageli on sellisel juhul seal taga mõni tuntud toorikuvalmistaja (ala Fujitsu Ten), mis osa oma toodangut on müünud nimetuna ja lubanud seda rebrändida, näiteks kuskil kaugematel turgudel toimetamiseks.
Teine äärmus imeliku nimega makkidel on üks teatud kindel odav makitüüp, mida tootsid kõik, kes vähegi tahtsid ja suutsid midagi makilaadset valmistada. Müüdi neid jõledusi meilgi uuena 90nendatel (maksid siis umbes 100 krooni) ja liigub turgudel siiani. Enamasti on tegemist kasutuskõlbmatu saastaga.
Välja näevad nad umbestäpselt nii, et esmapilgul pole väga vigagi. Aga tegelikult on materjalid ja komponendid odavad ning hääl kah odav. Ja nad ei ole nii vanad nagu nad välja paistavad.
Vabandust, et sellise pildiga vaadet rikun, aga selline ta oli ja on, see "Kõige tavalisem vana autoraadio".
Üks nüanss on nende vanade auto heliseadmetega veel, mida tihti arvestada ei osata, kui neid omale uunikumidesse otsitakse. Nende helivõimsus jääb enamasti alla 2x5W. Aga tänapäevase 4x20W neljakõlari-heliga harjunud kõrvale on see mõnusa kuulamise jaoks lahjavõitu, eriti arvestades, et vanema auto müratase salongis on kõrgem kui tänapäeval.
Rääkimata siis veel ümberehitamisest, kus lisada tuleks FM või BT. Seal on suurim väljakutse mitte mõne ploki lisamine, vaid uute+vanade funktsioonide ümberlülitamise ja juhtimise korraldamine, nii et algset olukorda võimalikult vähe rikkuda.
70 ja 80-nendate makke jääb ikka vähemaks ja vähemaks, eriti kui otsida sileda välimusega eksemplare.
Antud videost on Seca ja Eltronik huvitavalt tundmatud nimed, aga paistavad kvaliteetsed. Sageli on sellisel juhul seal taga mõni tuntud toorikuvalmistaja (ala Fujitsu Ten), mis osa oma toodangut on müünud nimetuna ja lubanud seda rebrändida, näiteks kuskil kaugematel turgudel toimetamiseks.
Teine äärmus imeliku nimega makkidel on üks teatud kindel odav makitüüp, mida tootsid kõik, kes vähegi tahtsid ja suutsid midagi makilaadset valmistada. Müüdi neid jõledusi meilgi uuena 90nendatel (maksid siis umbes 100 krooni) ja liigub turgudel siiani. Enamasti on tegemist kasutuskõlbmatu saastaga.
Välja näevad nad umbestäpselt nii, et esmapilgul pole väga vigagi. Aga tegelikult on materjalid ja komponendid odavad ning hääl kah odav. Ja nad ei ole nii vanad nagu nad välja paistavad.
Vabandust, et sellise pildiga vaadet rikun, aga selline ta oli ja on, see "Kõige tavalisem vana autoraadio".
Üks nüanss on nende vanade auto heliseadmetega veel, mida tihti arvestada ei osata, kui neid omale uunikumidesse otsitakse. Nende helivõimsus jääb enamasti alla 2x5W. Aga tänapäevase 4x20W neljakõlari-heliga harjunud kõrvale on see mõnusa kuulamise jaoks lahjavõitu, eriti arvestades, et vanema auto müratase salongis on kõrgem kui tänapäeval.