03-10-2023, 21:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2023, 21:31 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
Ma kriban ka. Jutt ja pildid täitsa OK ning põhjalikud.
Masin on ju mõeldud sõitmiseks siis, kui olnud vaja päevasel ajal esilaternaid põletada - no üleme, et päeval kinniste tuledega on väljanägemine väga ok, kuigi su jutt suurtest tuledest oli ju ka hea.
Kas sõidad lähituledega päevasel ajal või oled kuhugi diskreetselt paigaldanud päevasõidu tulekesed - see viimane on kui õli tulle piserdamine aga valikute küsimus - originaalne masin vs tänased liiklemise nõuded.
Esimestel udutuledel vist RL märget pole, et saaks neid kasutada päevasõidutuledena - või on näiteks saada selliseid klaase sinna...
Masin on ju mõeldud sõitmiseks siis, kui olnud vaja päevasel ajal esilaternaid põletada - no üleme, et päeval kinniste tuledega on väljanägemine väga ok, kuigi su jutt suurtest tuledest oli ju ka hea.
Kas sõidad lähituledega päevasel ajal või oled kuhugi diskreetselt paigaldanud päevasõidu tulekesed - see viimane on kui õli tulle piserdamine aga valikute küsimus - originaalne masin vs tänased liiklemise nõuded.
Esimestel udutuledel vist RL märget pole, et saaks neid kasutada päevasõidutuledena - või on näiteks saada selliseid klaase sinna...
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913