04-10-2023, 13:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2023, 13:35 PM ja muutjaks oli Meistrimees.)
(04-10-2023, 12:23 PM)Daff Kirjutas:Kui panna 240 kolvid ja ploki kaas pikkade pihustitega, siis pole ju vaja midagi muud teha. Klapivahed reguleerida ja käima.(04-10-2023, 09:02 AM)2715 Kirjutas:(04-10-2023, 08:30 AM)Daff Kirjutas: Järgmine küsimus. Ehk saab laialt ringilt vastuse lihtsamalt kätte kui kirjandust sobrades.Hammasrataste istupinnad on sama mõõduga ja kiilud on samad ning gaasijaotuse hammasratas sama kuid õlipump on erineva hammaste arvuga sest pöördeid tõsteti ja leiti et pole mõtet niipalju õli pumbata.
Kas D-50 ja D-240/243 väntvõlli otsas olevad hammasrattad on ühesugused?
Ülejäänud hammasrattad on neil erinevad aga just väntvõlli oma pakub hetkel huvi.
Vända otsal kas nuudid või kiilusoon rihmarattale ei muuda hammasrataste mõõte.
Fakt on see, et kui vanale 50 panna 240 kolb ja kaan ning jätta 50 vänt siis märkide järgi jääb nukkvõll maha umbes 17 kraadi. Kütuse nurk ja ÜSS on paigas aga klapid lähevad kinni alles tüki aja pärast.