09-10-2023, 15:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2023, 15:40 PM ja muutjaks oli Mahno.)
Ilmselt kõige suurem põhjus on isiklik armastus ise käike vahetada, kangiga pidurdada ja eeldada, et auto teeb seda, mida ma käsen tal teha, mitte ta ei hakka kahtlema, kõhklema ja otsustama, kas nii on ikka hea. Nimetame seda diagnoosiga "kontrollifiik" See omakorda lisab alljärgnevale oma moonutuse.
Mis mulle ei meeldi: mulle ei meeldi, et ta ei oska sujuvalt kohalt ära minna, vaid rapsib ja rahmeldab. Mulle ei meeldi, et teatud käitumisega on võimalik tekitada olukord, kus DSG otsustab, et ta enam ei tea, mida juht tahab ja võtab käigu välja. Ja uuesti käigu sisse panemiseks läheb pikk aeg - ja kui sa oled veerenud vastassuunavööndisse ja liiklusvoog tuleb sinu poole - siis on see sekund ikka vääääga pikk, enne kui päkapikk jälle käigu sisse saab ja võimaldab oma kondid vastutuleva liikluse eest ära koristada. Mulle ei meeldi see, kuidas dsg käitub raske käruga märjal asfaldil tõmmates rõõmsalt ketsi, selmet rahulikult ja sujuvalt tööd teha. Mulle ei meeldi DSG käitumine käruga poris
Ühesõnaga DSG teeb keskmise linnaelaniku jaoks kõike tegelikult suurepäraselt. Aga loll maakas tahaks kas manuaali või siis äärmisel juhul hüdrokasti, kui kepikastid maailmast otsa peaks saama. Veel olen ma nõus taluma automaati usaka küljes, võttes seda, kui rahvuskultuuri osa.
Ainus koht, kus ma automaadil kohta näen, on traktor.
Plusspoole peale - vaatamata oma puudustele on dsg siiski juhi vaates suurepärane kast, võrreldes jaapani variaatoritega
Mis mulle ei meeldi: mulle ei meeldi, et ta ei oska sujuvalt kohalt ära minna, vaid rapsib ja rahmeldab. Mulle ei meeldi, et teatud käitumisega on võimalik tekitada olukord, kus DSG otsustab, et ta enam ei tea, mida juht tahab ja võtab käigu välja. Ja uuesti käigu sisse panemiseks läheb pikk aeg - ja kui sa oled veerenud vastassuunavööndisse ja liiklusvoog tuleb sinu poole - siis on see sekund ikka vääääga pikk, enne kui päkapikk jälle käigu sisse saab ja võimaldab oma kondid vastutuleva liikluse eest ära koristada. Mulle ei meeldi see, kuidas dsg käitub raske käruga märjal asfaldil tõmmates rõõmsalt ketsi, selmet rahulikult ja sujuvalt tööd teha. Mulle ei meeldi DSG käitumine käruga poris
Ühesõnaga DSG teeb keskmise linnaelaniku jaoks kõike tegelikult suurepäraselt. Aga loll maakas tahaks kas manuaali või siis äärmisel juhul hüdrokasti, kui kepikastid maailmast otsa peaks saama. Veel olen ma nõus taluma automaati usaka küljes, võttes seda, kui rahvuskultuuri osa.
Ainus koht, kus ma automaadil kohta näen, on traktor.
Plusspoole peale - vaatamata oma puudustele on dsg siiski juhi vaates suurepärane kast, võrreldes jaapani variaatoritega