11-10-2023, 13:09 PM
Pulli pärast otsustasin südame rindu võtta ja vaadata, mis välja pakutakse.
1994. aasta BMW 540, aastamaks nii viimase kui ka eelmisel leheküljel oleva kalkulaatori põhjal 50€. Registreerimistasu 300€, kuid see pole vist selle auto puhul oluline.
2015. aasta Mercedes E350CDI, aastamaks ühe kalkulaatori põhjal 261€, teise põhjal 387€ aastas, registreerimistasu 5000€!
Hea küll, bemmi puhul on OK, kuid kui arvestada ka käibemaksutõusuga kaasnevat kaasnevat hinnatõusu ning tulumaksutõusuga kaasnevat palga vähenemist, on isegi ainult igapäevaautot kasutades, õigemini omades, aastane häving puusalt tulistades vähemalt 1000€.
Kõige rohkem ärritab mind ikkagi see, et keegi isegi ei suvatse selgitada, mis selle maksu tegelik eesmärk on, seni on ju ainult erinevat häma tulnud. Lisaks see, et sellised numbrid söödetakse meile praegu ette, kuid me võime vaid aimata, mis nende numbritega edaspidi juhtuma hakkab.
1994. aasta BMW 540, aastamaks nii viimase kui ka eelmisel leheküljel oleva kalkulaatori põhjal 50€. Registreerimistasu 300€, kuid see pole vist selle auto puhul oluline.
2015. aasta Mercedes E350CDI, aastamaks ühe kalkulaatori põhjal 261€, teise põhjal 387€ aastas, registreerimistasu 5000€!
Hea küll, bemmi puhul on OK, kuid kui arvestada ka käibemaksutõusuga kaasnevat kaasnevat hinnatõusu ning tulumaksutõusuga kaasnevat palga vähenemist, on isegi ainult igapäevaautot kasutades, õigemini omades, aastane häving puusalt tulistades vähemalt 1000€.
Kõige rohkem ärritab mind ikkagi see, et keegi isegi ei suvatse selgitada, mis selle maksu tegelik eesmärk on, seni on ju ainult erinevat häma tulnud. Lisaks see, et sellised numbrid söödetakse meile praegu ette, kuid me võime vaid aimata, mis nende numbritega edaspidi juhtuma hakkab.