29-10-2023, 16:00 PM
(29-10-2023, 15:41 PM)kert12 Kirjutas: Nii sai etteandepump laiali võetud. Vedru kõik olemas ja terve. Kolb liigub kenasti. All kaks polti samuti vedrud ja plastikust jullad olemas. Seal kuule peal ei pea käima? või on lihtsalt selle jullal peal mingi kumberus ?Korralikult jupihaaval diagnoosida ei ole soovi?
Käsipumbast ei saa ikka aru. Kas ta nüüd pumpab või mitte. Panin külge ka vana pumba küljest käsipumba aga erinevust nagu pole. Mõlemad on sellised kerged nagi käik niisama tühja.
Tagant sai see alumine mutter lahti keeratud ja käsipumbaga mängides ei toimunud midagi.
Lõpuks enam tööle jälle starteriga ei saanud. Sai nööriga tõmmatud tükkaega enne kui lubama hakkas. Lõpuks kui tööle sai oli ikka sama probleem. Sõidab ja siis tõmbab hinge kinni. Välja nagu ei sure aga pöördesse ka ei lähe. Kui lõpuks jälle nagu lubab.
Enne kuurialla ajamist jäi korra kohapeal popsuma et ukse kuuril lahti teha. Aga enne kui sanga taha jõudsin suri välja ja enam jälle tööle ei läinud.
On äkki veel midagi mida üle vaadata?
Näiteks etteandepumba klapid pädevalt ära kontrollida pistes kõigepealt sissetulevale stutsile läbipaistva vooliku otsa.
Nüüd käsipumbaga pumbata siis iga tõmbega peab kütus voolikut pidi üles tulema ja alla tagasi ei tohiks millimeetritki minna kui pump sisse lükata.
Nüüd samamoodi väljuvale stutsile läbipaistev voolik otsa ja käsipumpa surudes seal tase tõuseb aha välja tõmmates ei tohi langeda.
Võib ka sõrmega ava sulgeda ja imiaval peab olema tunda et näpp imetakse avasse ja vaakum jääb püsima kui pump sisse lükata.
Väljuvas avas siis vastupidi et surve jääb sisse ka siis kui käsipump välja tõmmata.
Üldiselt neid vene plastikust klappe pidama saada on...keeruline ja uus osa ei lahenda probleemi vaid süvendab.
Tark on natuke loominguliselt läheneda ja kohe alumiinist uued klapid teha mis ei kasva ega kahane erinevate kütusepartiidega.
[attachment=99837]
[attachment=99838]