29-10-2023, 18:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2023, 13:50 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Küsimus on eelkõige võimsuses. Et normaalselt sõita, peab veduril vähemalt 100kW olema. OK, lepime Eesti olematu valiku juures 90'ga
Kõik need 60 ja 70 ja 80 kW kaubikud võib suures piires ära unustada. Jälle värskelt meelde tuletatud fakt oli 110kW Vitoga, mis SÕIDAB täiskoormas ja raske haagisega ka Inimese kombel. VAGi 96kW on ka täitsa sõidetav aga alla selle on vaid kerghaagisele sobilik. Aga peaaegu parim võimalik on muidugi vana hea V6 150kW
Ideaalist puudu vast kepikast aga muus osas super. See kõlab aga päris asjana
Chipitult 140kW on hea ja Prantsusmaalt ka üldiselt roostevaba(m).
Lihtsamatest markidest on selline hea vedur ehk PSA 120kW mootoriga kaubikukesed.
Kui aga Dyna ehk siis madel, miks mitte selline N1 119kW. Kaubikud ongi enamuses 2000 kg v.a. Iveco kes on enamasti 3200/3500kg. Sel on aga muid hädasid.
Kuna ma olen nende kõigi lahjade erimitega ka sõitnud, siis vahe on röögatu! Lahjad on ikka puhtalt tiheasustuses kuni 70 km/h sõitmiseks pakikullerite autod. Sama käib mistahes maasturite ja sõidukate kohta täpselt samamoodi. Näiteks selline jõuetus, mis maanteel vastutuulega seisma jääb, kogemus! Linnas ajab asja ära ja kõrge kuut on töökoda-kuudina abiks. Sedasorti asjadest tasub eemale hoida igasuguse haagiseveo kontekstis.



Lihtsamatest markidest on selline hea vedur ehk PSA 120kW mootoriga kaubikukesed.
Kui aga Dyna ehk siis madel, miks mitte selline N1 119kW. Kaubikud ongi enamuses 2000 kg v.a. Iveco kes on enamasti 3200/3500kg. Sel on aga muid hädasid.
Kuna ma olen nende kõigi lahjade erimitega ka sõitnud, siis vahe on röögatu! Lahjad on ikka puhtalt tiheasustuses kuni 70 km/h sõitmiseks pakikullerite autod. Sama käib mistahes maasturite ja sõidukate kohta täpselt samamoodi. Näiteks selline jõuetus, mis maanteel vastutuulega seisma jääb, kogemus! Linnas ajab asja ära ja kõrge kuut on töökoda-kuudina abiks. Sedasorti asjadest tasub eemale hoida igasuguse haagiseveo kontekstis.