30-10-2023, 23:40 PM
Eks see ülesandepüstitus lubab tõesti fantaasial lendu minna. Ise olen kahe-kolmetonniseid koormaid vedanud 2.gen VW Sharaniga (85kw diisel), 4.gen RAV-4ga ja Isuzu D-maxiga. Lisaks mingid suvalised kaasaegsed rendikaubikud. Kõige parema hinna-kvaliteedi suhte on andnud Sharan ja see on ka rendikaubikuid kõrvale jättes kõige mugavam ning mitmekülgsema kasutusega olnud. Kui Sharan, RAV4 ja D-Max maksaksid sama palju, siis valiksin ikkagi Sharani.
Rendikaubikutega olen sõitnud nii, et kaubaruum on täis ja haagis kuskil tonn-poolteist ja üldiselt pole samuti midagi nuriseda, kuid asjal on oma hinnalipik.
Kui vihjena kasutada Dyna, siis tuttav kasutab Mitsubishi Canteri igivana versiooni, mis on sobitatud küll B-kategooria kastikaks, kuid evib siiski oskust kanda turjal keskmise suurusega saunamajakese palkide enamust ja samal ajal vedada kerghaagisel järel sellesama saunamajakese vähemust. Kuppelmaastikul. Tööd selle Canteriga tehakse, kuluefektiivne on ka aga tundub, et mugavusest võib puudu jääda.
Mis puudutab autode võimekust haagiseid vedada sõltub konkreetse mudeli versiooni ja variandi tüübikinnituses olevatest andmetest ja tehnilistest lahendustest- juba on siin mainitud õliradikaid ja pidureid. Iga Pajero ja iga Sigar kõiki maailma tonne ei vea.
Chipitud masinaga väga palju tööd teha ei saa. Enda kogemus oli selline, et lahkus chipitud töömasinal kõigepealt tahmafilter, siis turbo, siis sidur ja siis taaskord sidur. Seda umbes pooleteise aasta jooksul.
Rendikaubikutega olen sõitnud nii, et kaubaruum on täis ja haagis kuskil tonn-poolteist ja üldiselt pole samuti midagi nuriseda, kuid asjal on oma hinnalipik.
Kui vihjena kasutada Dyna, siis tuttav kasutab Mitsubishi Canteri igivana versiooni, mis on sobitatud küll B-kategooria kastikaks, kuid evib siiski oskust kanda turjal keskmise suurusega saunamajakese palkide enamust ja samal ajal vedada kerghaagisel järel sellesama saunamajakese vähemust. Kuppelmaastikul. Tööd selle Canteriga tehakse, kuluefektiivne on ka aga tundub, et mugavusest võib puudu jääda.
Mis puudutab autode võimekust haagiseid vedada sõltub konkreetse mudeli versiooni ja variandi tüübikinnituses olevatest andmetest ja tehnilistest lahendustest- juba on siin mainitud õliradikaid ja pidureid. Iga Pajero ja iga Sigar kõiki maailma tonne ei vea.
Chipitud masinaga väga palju tööd teha ei saa. Enda kogemus oli selline, et lahkus chipitud töömasinal kõigepealt tahmafilter, siis turbo, siis sidur ja siis taaskord sidur. Seda umbes pooleteise aasta jooksul.