24-08-2004, 13:56 PM
No nii. Kirjutaks ka natuke mis vahepeal toimunud ja toimuma hakkab. Eelmisel nädalavahetuse toimus siis virumaal Viru Rally, kus sai ka osaletud. Tegu oli siis ka ECO liiga esimese etteastega. Point siis selles, et kaasa ei saa sõita mitte kogu rallit, vaid osa sellest. Seekord siis saime sõita 4 katset kogupikkuses ~40 km. (rahvaralliga võrreldes mitu korda rohkem). Ja millised elamused. Aga ega sõit oli parajalt probleemiderohke.
Esimene katse oli Kehala paarisrajal. Meile väga positiivne, sest sai käe natuke soojaks ja see paras rahvaralli katse. Järgmine katse oli juba metsavahel 13,8 km ehedat andmist. Katse algus oli vääga hull (suured pealuu suurused kivid) ja suutsime oma rehvi kahest kohast puruks sõita. Tänu sellele oleks veel peaaegu võssa ka sõitnud. Vahetasime ratta ära ja sõitsime edasi. Ajaline kaotus mingi 8 min. Kummivahetust peab vist ikka ka harjutama. Võib öelda, et olukord vist ei soosinud meid. Peale rehvi vahetust kadus mul legendis järg ära ja pidime sõitma üle poole katse pimedat. See oli päris huvitav. Jama oli ka veel selles, et auto ei käinud üle 5000 rpm. Ei saa piisvalt kütust kätte. Selle jama peab veel välja selgitama. Igastahes järgmine 9 katse (11 km) sujus paremini, aga autol minekut ikka ei olnud. 10. katse läks läbi kehala paarisraja ja kogupikkuseks oli 10 km.
Väga hea kogemus ja see näitab, et auto kallal on veel kõvasti vaja tööd teha. Peame hakkama autot kergemaks tegema. ning liskas veel igasuguseid puudujääke parandama.
Esimene katse oli Kehala paarisrajal. Meile väga positiivne, sest sai käe natuke soojaks ja see paras rahvaralli katse. Järgmine katse oli juba metsavahel 13,8 km ehedat andmist. Katse algus oli vääga hull (suured pealuu suurused kivid) ja suutsime oma rehvi kahest kohast puruks sõita. Tänu sellele oleks veel peaaegu võssa ka sõitnud. Vahetasime ratta ära ja sõitsime edasi. Ajaline kaotus mingi 8 min. Kummivahetust peab vist ikka ka harjutama. Võib öelda, et olukord vist ei soosinud meid. Peale rehvi vahetust kadus mul legendis järg ära ja pidime sõitma üle poole katse pimedat. See oli päris huvitav. Jama oli ka veel selles, et auto ei käinud üle 5000 rpm. Ei saa piisvalt kütust kätte. Selle jama peab veel välja selgitama. Igastahes järgmine 9 katse (11 km) sujus paremini, aga autol minekut ikka ei olnud. 10. katse läks läbi kehala paarisraja ja kogupikkuseks oli 10 km.
Väga hea kogemus ja see näitab, et auto kallal on veel kõvasti vaja tööd teha. Peame hakkama autot kergemaks tegema. ning liskas veel igasuguseid puudujääke parandama.