31-10-2023, 13:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2023, 14:27 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(30-10-2023, 18:13 PM)Mahno Kirjutas: Kui rääkida tõsistest tööloomadest, siis ega koormaveos ükski toodud aparaatidest esimese postituse dynale vastu ei saa. Veoauto on veoauto. Rauast raam, valatud sild, koorem tuleb veorataste peale. Iseasi kui on vaja rohkem istekohti või suuremat mugavust.Veoauto on veoauto aga olles omanud 3.põlve 3-liitrist U20 Dynat, mis muuseas vedaski Saksast Soome autosid, üks turjal ja teine treilal, siis on just see teine häda neil - krusa jääb krusaks! Enamus kuute jäävad ka krusadeks, sestap ma olengi olnud üliüllatunud 4-ratta sõltumatu veermikuga Vito omadustest (peale suuruse igapäevakasutuseks ofkoors).
Kuna oli ka elus perioodid, kus tuli ka neid kuute ja krusasid maale tuua-vormistada müüjana, siis "testida" ajakirjanikuna jne, on igasugsutega sõidetud. Ka uut Dynat püüti müüa aga edutult. Ise olen sajandi alguses väikekauba laialiveosk välja valinud firmale tagaluugi jaoks just Iveco ja üldse ongi just see jätnud kõigist parima mulje! PArimad sõiduomadused, võimasaim mootor, ainus mitte kõveraks minev raaam sel ajal jne ja seda kõike mõistliku hinnaga. Lisaks on IV Plussil olnud ALATI laovaru olemas! Kui ma olin Itaalia Autos, siisi tuli just 2,8Maxi ja no ei olnud laovaru, kuigi järjekord oli uksetaga!
4,4 meetrit kasti on täpselt autoveo alus, 1,1 tonni kandejõud aga kipub moodsate autodega väheks jääma. Isegi uus kliitorikene kaalub niipalju, et peaks olema pardal tühja paagiga...
Aga kui Dyna siis tuleb Soome vaadata, kus neid ikka on! Kallur, mis vastab etteantud tingimustele ja/või kraanaga isend, kes on napilt piirides. Vanem versioon on aga naljakate haagsie kaalunumbritega 400/1400kg ja vaevalt Eestis seda paremaks saab. Seega ei ole automaaatselt Dyna see õige valik



Edit: U20 seeria Dyna 3-lirtsune 4-pütane B-seeria katel (ka L-C 40 sees sama) evis juba 4+ kümnendit tagasi 60kW ja 191Nm torki! Koos 5-käigulise sambakastiga omas ajastus väga kiire pill, eriti tühjana. Täna 90kW on miinimum, pigem 100+kW!