03-11-2023, 21:29 PM
(03-11-2023, 21:02 PM)mossepower Kirjutas:(03-11-2023, 15:47 PM)mossepower Kirjutas:Kuna siin foorumis tuletatakse muidu tavaliselt ikka aeg-ajalt meelde, et tühi jutt ise ei maksa midagi, siis toome ka näite elust enesest. Sattusin ühel 2019. aasta lumevaaludega jaanuarikuu päeval Tartus Lembitu tänaval tunnistama sellist avariid. Kaks sõidukit, Subaru ja liinibuss said teepeal kokku ja tundus, et möödamahtumine on kahtlane. Subaru tõmbas võimalikult tee serva lumevalli lähedale täitsa seisma. Liinibussijuht, keda jutujärgi ennekõike graafik tagant sundis, võttis julguse kokku ning läks jõuga peale, et ennast mööda suruda. Kahjuks see ei õnnestunud ja avariis jäi bussijuht süüdi nagu ka tagantjärele lkf andmetest näha saab.(03-11-2023, 15:38 PM)oltsberg Kirjutas: Sekka liiklusküsimus. Kuidas peaks (seaduse järgi) lahendama järgmise olukorra: tee on nii kitsas, et kaks vastutulevat sõidukit ei mahu üksteisest mööda.Kui ise tagurdada ei soovi/ei taha, siis tuleb oodata kuni teine juht minema tagurdab või proovib mööda pressida. Kui möödapressimine ei õnnestu ja teisele paigalseisvale autole selle käigus pihta sõidab, siis jääb tema süüdi kuna võttis kaalutletud riski edasi sõita...
See on hea näide puudulikust linnaplaneerimisest. Elasin kunagi 10 aastat Tartus ja tolknesin tihti samas piirkonnas, ent kunagi ei saanud aru, miks peaks üldse olematu laiusega Lembitu tänaval buss sõitmagi, kui Puusepa ja Riia tänavatel on peatused olemas.