06-11-2023, 20:05 PM
Eks neid lääne jagajaid ole ka seinast seina olemusega.
Ma jõudsin mingi aeg ka siin teemas ostetud jagaja kopalisel ära proovida.
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid496805
Mis siis selgus. Ei ole selle jagajaga suurt miskit peale hakata ja läksin vana jagaja peale tagasi. Esines väga vastik probleem. Kui tahta masti hästi aeglaselt üles tõsta, siis kangi puutudes kukub see esialgu mõnevõrra hoopiski alla ja siis tõstab.
Küll sai mõeldud, et õhk kuidagi tekib õlisse jne. Tegelikult lihtsa siibrite avamise, sulgemise süsteemiga ei saagi head nahka.
Kuigi Belarusi, T-25 nõukaaegsete jagajatega saab küll rahulikult ka miskit asja üles meelitada, ilma et see korraks hoopiski alla kukuks.
Kopalise originaal Atlas Copco jagal olla veel sees miskid lisaklapid, mis asja sujuvaks teevad, nii et tõsta masti kas või nii aeglaselt, et silmaga vaevu aru saada ja allapoole ei vaju tõstmise alustamise ajal grammigi. Mis klapid need seal lisaks on, seda targema mehe jutust päris välja ei raalinudki.
Muidugi, see 7 sektsiooniline bulgaarlane maksab ka sellist hinda, et mis imet sealt ikka tahta.
https://www.periko.ee/et/a/jagaja-40l-mi...-8-p-t-1-2
Läks nüüd vist veits teemast välja, sest Ferdinand ilmselt kallutab haagist, liigutab sellliseid silindreid, mis väga tundlikud ei pea olema. Aga siiski, jagajal ja jagajal on vahed sees ja ei saa öelda, et lääne värk kõik hopsti hea on.
Ma jõudsin mingi aeg ka siin teemas ostetud jagaja kopalisel ära proovida.
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid496805
Mis siis selgus. Ei ole selle jagajaga suurt miskit peale hakata ja läksin vana jagaja peale tagasi. Esines väga vastik probleem. Kui tahta masti hästi aeglaselt üles tõsta, siis kangi puutudes kukub see esialgu mõnevõrra hoopiski alla ja siis tõstab.
Küll sai mõeldud, et õhk kuidagi tekib õlisse jne. Tegelikult lihtsa siibrite avamise, sulgemise süsteemiga ei saagi head nahka.
Kuigi Belarusi, T-25 nõukaaegsete jagajatega saab küll rahulikult ka miskit asja üles meelitada, ilma et see korraks hoopiski alla kukuks.
Kopalise originaal Atlas Copco jagal olla veel sees miskid lisaklapid, mis asja sujuvaks teevad, nii et tõsta masti kas või nii aeglaselt, et silmaga vaevu aru saada ja allapoole ei vaju tõstmise alustamise ajal grammigi. Mis klapid need seal lisaks on, seda targema mehe jutust päris välja ei raalinudki.
Muidugi, see 7 sektsiooniline bulgaarlane maksab ka sellist hinda, et mis imet sealt ikka tahta.
https://www.periko.ee/et/a/jagaja-40l-mi...-8-p-t-1-2
Läks nüüd vist veits teemast välja, sest Ferdinand ilmselt kallutab haagist, liigutab sellliseid silindreid, mis väga tundlikud ei pea olema. Aga siiski, jagajal ja jagajal on vahed sees ja ei saa öelda, et lääne värk kõik hopsti hea on.