07-11-2023, 10:08 AM
(07-11-2023, 09:12 AM)v6sa Kirjutas: Vastus masti allavajumise murele sobib siia paremini.enne kui sellist ebatäpsust hakata prognoosima kohvipaksu pealt, võiks ikka surveid ja tootlikkust mõõta. kui õli peale ei tule piisava survega siis vajubki. kuna selle jagaja pordid on dimensioneeritud rohkem läbi laskma, on voolu kiirus kanalites kiirem. ja surve tekib madala tootlikkuse juures viivitusega ja sellest vajumine.
Kas mainitud allavajumine koormuse all meelitades toimub samamoodi kõigi sektsioonidega? Põhjuseks on siibri ja kere avade ebatäpsus: äravool silindrist avaneb enne, kui pealevool surve poolel. Kõige odavam on panna vahele luksutusklapp, mis ei lase õlil silindrist voolata enne, kui survepoolele on tekkinud rõhk. Odavam on proovida, ehk on sel klaveril mõni sektsioon sattunud selline, millel tülikat läbivajumist ei esine (ehk kus MÕLEMAD kanalid avanevad samal hetkel).