08-11-2023, 12:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2023, 12:50 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(08-11-2023, 12:23 PM)Janka Kirjutas: Siin on see lukusti, mis hoiab kurja eemale.Seda ma arvasin ise ka See on siis ka käsitsi lahti tõmmatav tugijalg? Tollel vanemal Palfingeril on jalg ise keeratav ja selle sõrmstopper peaks hoidma lisaks küljestopperile asja koos. Nii ma mäletan neid toimetamas eelajaloolisel ajal EV esiemstel aastatel 90'te keskel.
Aga kõik see muu jutt on tegelikult BS sest EKSIMINE ON INIMLIK! Kui juba lennunduse peale läks, siis on tõesti kaks hobi - lendamine ja ookeanipurjetamine - kus saad aru paratamatusest ja muutud fatalistiks! Mina olen muutunud...ammu! Mõlemal puhul on pedantsus parim iseloomuomadus, mida me ka praegu näiteks kraanaautode juhtidelt nõuame AGA mistahes põhjusel õnnetused ja surma saamised on paratamatus! Kõigi selliste eos riistilöömiste peale ja ka muudel põhjustel Ellamaad läbides meenub alati Tõnu Kraut. Maailma Kõige Korralikum ja Pedantsem tsiklimees ever ja ÜKS murdsekund tähelepanematust ning vale välkotsus Riia ringteel... Lähestikku Rahumäel Tarmo "Saetarts" Ojamäega, ainsa Musta Numbriga surma saanud tsiklimehega. See oli äkki esimene kord kus Tarmo tsikliga eeskirju oma suvekodusse minnes EI RIKKUNUD! Jne.
Ma ootaks ikkagi ekspertiisid ära ja kui tegu oli (paha)tahtlikkusega (joomane, oskusteta ehk vastavate õigusteta jms), siis on karistused omal kohal. On tegu paratamatuse ja saatusega? Me ju ei tea, boss käskis suvalisel vennal objektile minna või sealt käula ära tuua! Me ju ei tea, oli seal roolis igapäevaselt sellega toimetav tegelane või mitte. Kui palju on esimene kord ka viimaseks jäänud? Jne. Üldse antakse vaid üksikutele kõrges vanuses unepealt täiesti tervena minna! 95+% juhtudest saab alati enne päris lõppu näägutada-targutada, et "oleks võinud vähem..." ELADA!