13-11-2023, 22:49 PM
Aasta mööda läinud ja lõpuks audi ka garaazist välja aetud. Lähiajal plaanis ka ülevaatusele minna. Kindlustus sai juba ära tehtud, et ei peaks iga liigutuse jaoks treilerit tellima.
Vahepeal sai pidurid üle käidud ning loodetavasti nendega probleemi pole. Turbo õlituse lekke põhjuseks olid kõverad toru flantsid. Kuna kodus ei olnud midagi peale lapikviili siis sai sellega ettevaatlikult pinnad üle käidud. Esmapilgul tundus, et sai parem kui varem.
Kõige enam läheb aega siiski sobivate kinnitusvahendite ja puuduvate varuosade leidmisele. Noore ja rumalana ei mõelnud, et ehk kunagi sooviks uuesti auto rohkem või vähem originaalkonditsiooni viia. Vahepeal tekib tunne, et lihtsam oleks teine doonor kõrvale osta
Lisaks uutele esimestele suunatuledele sain ka ühe uue esitule ja teisele uue klaasi. Audi traditionalis oli soodusmüük. Tellik sealt tegelikult isegi sagedamalt aga iga pisiasja pealt 30eur saatkulu maksta on natuke palju.
Kellaplokk õnnestus ka ellu äratada. Ei tahtnud kuidagi turborõhku kuvada. Probleemiks oli trükiplaat, mille olin 4.2L V8 omaga kunagi mingil arusaamatul põhjusel asendanud. Auto vanus on selline, et ainult kodeerimisega paraku kõiki kellaploki funktsioone muuta ei saa, trükiplaadid on füüsiliselt erinevad.
7a jooksul on muidugi ka hallitust tekkinud. Tundub, et mõned nö kummiga kaetud plastikosad tuleb uued osta, hallituse muster jääb ka peale karmimat pesu näha. Kui kellelgi siinkohal mõni hea soovitus, laske tulla. Põhjamati kavatsen järgmine suvi välja võtta ja survepesu teha.
Üheks suureks tüütuseks on ka vesi, mis pakiruumi oma tee leiab. Tundub, et mõni kereliide lekib, kunagi oli üks avarii ja kahtlustan, et tegu on selle tagajärjega. Eks peab korra pagassi ronima ja laskma kellelgi vett peale pritsida.
Proovin lähiajal ka tegemistest fotomaterjali teha. Kes seda kuiva teksti ikka lugeda viitsib, eriti kui kirjaniku annet antud pole.
Vahepeal sai pidurid üle käidud ning loodetavasti nendega probleemi pole. Turbo õlituse lekke põhjuseks olid kõverad toru flantsid. Kuna kodus ei olnud midagi peale lapikviili siis sai sellega ettevaatlikult pinnad üle käidud. Esmapilgul tundus, et sai parem kui varem.
Kõige enam läheb aega siiski sobivate kinnitusvahendite ja puuduvate varuosade leidmisele. Noore ja rumalana ei mõelnud, et ehk kunagi sooviks uuesti auto rohkem või vähem originaalkonditsiooni viia. Vahepeal tekib tunne, et lihtsam oleks teine doonor kõrvale osta

Lisaks uutele esimestele suunatuledele sain ka ühe uue esitule ja teisele uue klaasi. Audi traditionalis oli soodusmüük. Tellik sealt tegelikult isegi sagedamalt aga iga pisiasja pealt 30eur saatkulu maksta on natuke palju.
Kellaplokk õnnestus ka ellu äratada. Ei tahtnud kuidagi turborõhku kuvada. Probleemiks oli trükiplaat, mille olin 4.2L V8 omaga kunagi mingil arusaamatul põhjusel asendanud. Auto vanus on selline, et ainult kodeerimisega paraku kõiki kellaploki funktsioone muuta ei saa, trükiplaadid on füüsiliselt erinevad.
7a jooksul on muidugi ka hallitust tekkinud. Tundub, et mõned nö kummiga kaetud plastikosad tuleb uued osta, hallituse muster jääb ka peale karmimat pesu näha. Kui kellelgi siinkohal mõni hea soovitus, laske tulla. Põhjamati kavatsen järgmine suvi välja võtta ja survepesu teha.
Üheks suureks tüütuseks on ka vesi, mis pakiruumi oma tee leiab. Tundub, et mõni kereliide lekib, kunagi oli üks avarii ja kahtlustan, et tegu on selle tagajärjega. Eks peab korra pagassi ronima ja laskma kellelgi vett peale pritsida.
Proovin lähiajal ka tegemistest fotomaterjali teha. Kes seda kuiva teksti ikka lugeda viitsib, eriti kui kirjaniku annet antud pole.