16-11-2023, 13:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2023, 13:55 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(16-11-2023, 08:24 AM)v6sa Kirjutas:(16-11-2023, 00:38 AM)puravik Kirjutas:(15-11-2023, 18:59 PM)PlyVal64 Kirjutas:Algselt olnud plaan kabiin säilitada, oli mitte selleks et halva ilmaga saaks tööd teha, vaid et halva ilmaga õues seisval traktoril iste, juhtseadmed jne lund ja muud jama täis ei läheks. ... Suures plaanis töömaht ja maksumus ei vähenenud- lisaks traktorile pean nüüd ka sellele katusealuse-garaazhi tegema. Kuid "1 lihtne traktor + 1 lihtne katusealune" tundub käegakatsutavam eesmärk, kui "1 keeruline traktor". Ja kabiini saab alati hiljem juurde teha.
Nii on. Eriti rõve (ja lõhkuv) on niiskusest tekkiv jää.
On üks ütlemine: maal elajal pole kunagi liiga palju varjualuseid ja liiga palju kärusid
Varjualustega on täna ülilihtne: käid poest läbi ja soetad täitsa adekvaatse telk-varjualuse. Positiivne pool on see et KOV ei saa vinguda.
Mis aga Ferdinandi puudutab, siis see oli ju ehedaim Hot-Rod traktor! Aga võlusõna on pigem HOT, mitte rod


See Sinu pilt lahtivõtmisest on nii puhas Hot-Rod kui olla saab! Kui mõelda kärniliste rataste asemele Hot-Rodidele omased taha suured slickilaadsed ja ette pitsalõikurilaadsed, ongi asi olemas. Viimistlemata kujul Rat-Rod. Suitsiidsed vaguniuksed on asi, mida pole isegi KKK osakonnas näinud, aastakümnete pikkusest USA-raua fännlusest ja rodide ajakirjadest rääkimata. Mul on isegi Hot-Rod Magazine 90'tel kodus käinud, sommide V8'st rääkimata! See featuur on suisa ainulaadne!
TÄIUSLIK ILU:
![[Pilt: EwGsP7t.jpeg]](https://i.imgur.com/EwGsP7t.jpeg)
Sellised olid varased choppamata rodid:
![[Pilt: Terry-mcfarlane-1927-ford.jpg]](https://kustomrama.com/w/images/0/0b/Terry-mcfarlane-1927-ford.jpg)