20-11-2023, 14:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2023, 14:34 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(20-11-2023, 02:19 AM)puravik Kirjutas:Hää ja vajalik pilt. See imeilus kabiin on...last ta olla
Ja niikaugel see traktor hetkel on. Mis edasi? Mingeid kangelastegusid ma ei luba. Külm ja rõske töökoda ei kutsu just. Eesmärgiks on teha laaduriteemat niipalju selgeks endale, et suudaks genereerida piisavalt head joonised, mille järgi saaks hakata korjama materjale ja detaile. See viimane foto sai spets tehtud kaugelt teleobjektiiviga, et saada alus traktori joonisele profiilis. Aga eks näeb.
Rauavaru on ju meeletu. Ega edasi ongi kaks asja: esilaaduri tõstevõime ja tõstekõrguse vajadus ja seadme kaal. Viimast on jälle samamoodi kaks võimalust: kas ajalooliselt kerge torudest/vinklist FERM-lahendus nagu vanad autokraanad jms aga ka muidugi ülimoodne tornkraanandus, või räigelt raskest täiskarbist nagu need odavad poolakad. See on jälle 100% loogika ja mõtlemise koht, et miks on nendel üüratutel rasketel autokraanadel see viimane "väikeste" kaalude ülikaugele tõstmise lahendus toru-ferm pikendus???
Ehk pane paika küsimus: mida ma VAJAN? Tüüpiline esmane vajadus on tonnine big-bag/kandine vedelikukonteiner haagiselt maha ja viia kuhugile. See tähendab 1100 kilo tõstejõudu 1 meeter kaugeimast esiosa vidinast. Asi millega saavad hakkama alles 2-tonnised eskud ja suured avandid VÕI tagaripu spetstõstukid. Ei ole mitte mingit mõtet ISE tegema hakata kui just praegu müüakse sellise rahaga! Samas mingit kõrgele-kaugele tõstvat asja peab ise tegema, neid ei pakuta.