29-11-2023, 09:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2023, 10:48 AM ja muutjaks oli kass.)
Hommik!
Nägin ka seda asja Unic - Moto fb lehel. Ei tea küll, et sellise esihargiga Phänomene oleks toodetud. Mootor on vist ILO FM 120 ja vaevalt et see Saare tehase töö on olnud. Esihark on väga omapärakaline, vb ka on keegi isemidagi millestki kokku seadnud...
Kaitseväe n umber ei tähenda iseenesest veel seda, et tegu oli EW Kaitseväe varaga. Said ka jõustruktuuride töötajad oma isiklikele sõiduvahenditele Kaitseväe K - tähega registreerimisnumbreid soetada, kui nad nende sõidukitega ka veidi "eesti asja"ajasid. Miks see K - number hea oli,mina ei tea, vb mingi soodustuse andis?
"Kaitseväe K-seeria numbrimärkide puhul oli aastail 1938-1940 vahemik 1-499 reserveeritud sõjaministeeriumi ja sõjaväe autodele ning numbrid alates 500-st Kaitseliidu ja piirivalve jõuvankritele. 5- ja 6-ga algavaid numbreid anti ka sõjaväelaste isiklikele autodele. Numbrimärkide standardmõõdud olid autodele 140 x 390 mm ja mootorratastele 95 x 280 mm ning need kehtisid ainult koos Varustusvalitsuse Tehnikaosakonna pitseriga (kollase õlivärviga vahekriipsu all)."
Konkreetse võrri määramiseks tuleks uurida münda saksa võrride raamatut, internetilehekülge või oodata, mida targemad kostavad...
Sellist tüüpi esihargiga päramootoriga võrr on vist ka siit foorumist ühe foto näõl läbi käinud, kas oli keegi kaitseliitlane ja võrr ikka tugeva käsitöö muljega... vb ajan midagi segi ka. No midagi ajasin segi, aga mõtlesin neid võrre
https://www.rindeleht.ee/foorum/phpBB2/d...d=4096&t=1
https://www.rindeleht.ee/foorum/phpBB2/d...d=3567&t=1
On veidraid esiharke, kodukootud välimusega võrre ja ka kaitseliitlene ning kaitseväelane esindatud... päramootorit küll paraku mitte aga vähemalt väike ILO peaks ühel raamivahel olema
Nägin ka seda asja Unic - Moto fb lehel. Ei tea küll, et sellise esihargiga Phänomene oleks toodetud. Mootor on vist ILO FM 120 ja vaevalt et see Saare tehase töö on olnud. Esihark on väga omapärakaline, vb ka on keegi isemidagi millestki kokku seadnud...
Kaitseväe n umber ei tähenda iseenesest veel seda, et tegu oli EW Kaitseväe varaga. Said ka jõustruktuuride töötajad oma isiklikele sõiduvahenditele Kaitseväe K - tähega registreerimisnumbreid soetada, kui nad nende sõidukitega ka veidi "eesti asja"ajasid. Miks see K - number hea oli,mina ei tea, vb mingi soodustuse andis?
"Kaitseväe K-seeria numbrimärkide puhul oli aastail 1938-1940 vahemik 1-499 reserveeritud sõjaministeeriumi ja sõjaväe autodele ning numbrid alates 500-st Kaitseliidu ja piirivalve jõuvankritele. 5- ja 6-ga algavaid numbreid anti ka sõjaväelaste isiklikele autodele. Numbrimärkide standardmõõdud olid autodele 140 x 390 mm ja mootorratastele 95 x 280 mm ning need kehtisid ainult koos Varustusvalitsuse Tehnikaosakonna pitseriga (kollase õlivärviga vahekriipsu all)."
Konkreetse võrri määramiseks tuleks uurida münda saksa võrride raamatut, internetilehekülge või oodata, mida targemad kostavad...
Sellist tüüpi esihargiga päramootoriga võrr on vist ka siit foorumist ühe foto näõl läbi käinud, kas oli keegi kaitseliitlane ja võrr ikka tugeva käsitöö muljega... vb ajan midagi segi ka. No midagi ajasin segi, aga mõtlesin neid võrre
https://www.rindeleht.ee/foorum/phpBB2/d...d=4096&t=1
https://www.rindeleht.ee/foorum/phpBB2/d...d=3567&t=1
On veidraid esiharke, kodukootud välimusega võrre ja ka kaitseliitlene ning kaitseväelane esindatud... päramootorit küll paraku mitte aga vähemalt väike ILO peaks ühel raamivahel olema