25-08-2004, 13:12 PM
Vaatasin Sinu tehtud pilte ning tekkisid järgmised mõtted:
1. need tundmatud detailid pidurihoovastiku juures on ilmselt siduri ja piduri pedaali kinnitused. Eriti Auto Unini autodel kasutati enne sõda sellist süsteemi, kus kõik kolm pedaali oli ühe telje peal. Samas ei saaks siis olemasolev hoovastik ilmselt olla pidri, vaid nt siduri jaoks. Ja Horchi alusvankritele tehti küll tuletõrjeautosid.
2. Uuri raami küljes olevaid polte. Enne ilmasõda kippusid kõigil autodel olema poldipeade peal valatud kirjad. Selle järgi saab vähemalt päritolumaas selgust.
3. Pärnu lähedal elab Tiit Taltsi nimeline mees, kellel on Horch tuletõrjeauto projekt, ehk saab tema masina raamiga Sinu oma võrrelda. Kuigi ilmselgelt ei ole tegemist samasuguse raamiga.
1. need tundmatud detailid pidurihoovastiku juures on ilmselt siduri ja piduri pedaali kinnitused. Eriti Auto Unini autodel kasutati enne sõda sellist süsteemi, kus kõik kolm pedaali oli ühe telje peal. Samas ei saaks siis olemasolev hoovastik ilmselt olla pidri, vaid nt siduri jaoks. Ja Horchi alusvankritele tehti küll tuletõrjeautosid.
2. Uuri raami küljes olevaid polte. Enne ilmasõda kippusid kõigil autodel olema poldipeade peal valatud kirjad. Selle järgi saab vähemalt päritolumaas selgust.
3. Pärnu lähedal elab Tiit Taltsi nimeline mees, kellel on Horch tuletõrjeauto projekt, ehk saab tema masina raamiga Sinu oma võrrelda. Kuigi ilmselgelt ei ole tegemist samasuguse raamiga.