20-12-2023, 12:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2023, 12:55 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
Neil Patrolitel nii R, kui GR oli 4 vedu seest lülitatav, kuid kui soovisid, et kõik rattad korraga veavad, tuli ratta lukustid igal rattal sildade otsast eraldi peale keerata - oh seda jama, kui need peale jäid ning maanteele suuremal kiirusel vurama läksid. Eriti kui juht veel natuke tohlakas oli, et ei saanud aru masina imelikust käitumisest, kui ratad n.ö. lukustatud.
Piirivalve patrolid olid jah kõrgendatud katusega + taga kohad e. oli minu mäletamist mööda 8 või 9 kohalised.
Ahjaa see politsei vectra:
30.01.2004 Omanikuvahetus
15.01.2004 Registreerimiseelne nõuete kontroll
12.10.2000 Registreerimine Eestis
12.10.2000 Registreerimiseelne nõuete kontroll
Muidugi märkustes on: POLITSEIASUTUSE SÕIDUK
2010 ja 2012 omaniku vahetus, 2014 reg kande peatamine ja 2015 arvelt kustutatud...
2006a. on A-ülevaatus läbisõidule lisanud vist ühe nulli juurde 2005: 157000km; 2006; 1 963 000km; 2007: 214 904km.
Piirivalve patrolid olid jah kõrgendatud katusega + taga kohad e. oli minu mäletamist mööda 8 või 9 kohalised.
Ahjaa see politsei vectra:
30.01.2004 Omanikuvahetus
15.01.2004 Registreerimiseelne nõuete kontroll
12.10.2000 Registreerimine Eestis
12.10.2000 Registreerimiseelne nõuete kontroll
Muidugi märkustes on: POLITSEIASUTUSE SÕIDUK
2010 ja 2012 omaniku vahetus, 2014 reg kande peatamine ja 2015 arvelt kustutatud...
2006a. on A-ülevaatus läbisõidule lisanud vist ühe nulli juurde 2005: 157000km; 2006; 1 963 000km; 2007: 214 904km.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913