22-12-2023, 14:29 PM
(21-12-2023, 09:58 AM)Mahno Kirjutas: Rumal ja vanamoodne küsimus tänapäeva turvavarustuslembes maailmas, aga kas mõnel elektriautol lihtsas varustustasemes on võimalik ka näiteks jäärajal käe harjutamiseks juhiabide armee välja lülitada? Või on see mõte liiga ketserlik ja soov ebaseaduslik. Reklaamprospektides niisugustest asjadest ei räägita, loetakse lademes kõikvõimalikke *abisid, e-pedaale ja ekraani suuruseid vaid ette.Vaadates-kuulates erinevaid teste siis lõpuni ei saa mitte ühelgi autol nendest lahti. Analoog-autot enam polegi olemas kui me mõnda "analooge mitteomavat" 21.sajandi normaaluseks ei liigita

Teine osa hädast on aga see, et tänased noored, kes pole elus analoogautodega sõitnud, arvavad ennast sõidumehed olevat! Ja ka vedrustamata hobikardiga udjades palju targemaks ei saa, see ainus kättesaadav analoogauto enamusele. Kuna abid on uskumatult head ja rehvid suurepärased, siis tekibki selline tunne. Aga seda Insenerid ju teavad ja sestap mingil hetkel hakkab ikkagi auto ise mõtlema ja vahele segama kui sõiduvõtted muutuvad mistahes Maailma nukas liiklusreeglitega keelatuteks. Ja seda "race mode" tavaautodel pole, on mingi sportlik seadistus. Ja see kõik on asfaldile mõeldud, kruusale ja jääle ei lasknud ka ümberehitamata EVO X lõpuni kõike maha võtta. Sama ju ka uue GR Yarisega, kus on elektroonilised sõidurežiimid mitte füüsilised seadistused. Ta tekitab tunde, et oledki Tommi Mäkinen kes seda ka häälestas

Asfaldile üldse viimane analoog-ülikiire auto oli Carrol Shelby enda küüneviha saanud Viper, peale seda on kõik elektrooniliselt juhitavad olnud. Viperil oli mäletamnisel alles 5.gen 2013 alates see kus oli peal stabiilsuskontroll, sinnani olid need Meeste Autod


