28-12-2023, 15:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2023, 15:45 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
No ega see izh nüüd nii palju jawast erine.
Süütepool kannatab olla seal, kus ka originaal on olnud - paagi all on tal täitsa Ok koht. nt Jupiter 3 (süütepooli all kaks silindrit) on ta seal mitmeid aastaid ning ka +35...40 lõõskava päikese käes sõites sadu (no tuhat vähemalt) kilomeetreid järjest.
See relee läheb soojaks siis, kui sa teda korralikult koormad (~10A pidevalt), kuid ega nende 3xBT151 transistoritega (mis on seal sees) eriti midagi juhtu ka. Tavaline izhi elektrivajadus on seal ~5A juures.
Pane samma kohta, kus ka vana relee on - miks ta sinna ei kõlba? jupiter 3 on ta ilusti sadula all eesmise kinnituse juures - täitsa OK koht ju (vt pildil kruvikeeraja juures).
![[Pilt: file.php?id=4339&mode=view]](https://foorum.motokuur.ee/download/file.php?id=4339&mode=view)
Pole vaja teda eriti ka niiskuse eest kaitsta, sest kogu skeem on valatud mastiksi sisse - kuigi ega ma teda uputama ka kipu.
Minul on ta olnud ~20K km juba tagumise porika juures ja püstise toru küljes - saanud kõike - vihma, õli, lund ja kuumust.
![[Pilt: file.php?id=5155&mode=view]](https://foorum.motokuur.ee/download/file.php?id=5155&mode=view)
Hea on muidugi teda hoida inimlikumas kohas, st otse rattaalt või kuskilt mujalt lauskvett peale ei tuleks (kõige rohkem mõjutab see pistikuid...), mis koos veega ka teemustuse peale kannab - igasugune muda/liiva jms kiht vähendab jahutust.
Süütepool kannatab olla seal, kus ka originaal on olnud - paagi all on tal täitsa Ok koht. nt Jupiter 3 (süütepooli all kaks silindrit) on ta seal mitmeid aastaid ning ka +35...40 lõõskava päikese käes sõites sadu (no tuhat vähemalt) kilomeetreid järjest.
See relee läheb soojaks siis, kui sa teda korralikult koormad (~10A pidevalt), kuid ega nende 3xBT151 transistoritega (mis on seal sees) eriti midagi juhtu ka. Tavaline izhi elektrivajadus on seal ~5A juures.
Pane samma kohta, kus ka vana relee on - miks ta sinna ei kõlba? jupiter 3 on ta ilusti sadula all eesmise kinnituse juures - täitsa OK koht ju (vt pildil kruvikeeraja juures).
Pole vaja teda eriti ka niiskuse eest kaitsta, sest kogu skeem on valatud mastiksi sisse - kuigi ega ma teda uputama ka kipu.
Minul on ta olnud ~20K km juba tagumise porika juures ja püstise toru küljes - saanud kõike - vihma, õli, lund ja kuumust.
Hea on muidugi teda hoida inimlikumas kohas, st otse rattaalt või kuskilt mujalt lauskvett peale ei tuleks (kõige rohkem mõjutab see pistikuid...), mis koos veega ka teemustuse peale kannab - igasugune muda/liiva jms kiht vähendab jahutust.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913