02-01-2024, 17:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2024, 21:10 PM ja muutjaks oli suvasass.)
Viimasest päevikukandest on taas sujuvalt kuu möödunud ning isegi aasta jõudnud vahetuda. Tundub paras hetk oma tagasihoidlikku kulgu dokumenteerida.
Kuigi ma eelmises postituses mainisin, et käigukast paistis ilus, siis otsustasin ta siiski algosadeks lahti võtta ja uuesti kokku panna. Ühest küljest oli see tegevus puhtalt hariduslik, kuid teisalt avanes võimalus välja vahetada südamik, mille külge monteeritakse ketihammakas. Keere oli ikka konkreetselt ära trööbatud, kuid õnneks sain doonorilt sobiva jupi. Ühtlasi tunduvad ka käigud pärast kogu operatsiooni kuidagi sujuvamalt vahetuvat.
Kuna käigukast oli juba lahti, siis nagu lubatud, muutsin ka käivitusvända asendit. Sidurikamber sai mehitatud uue ketta, alusplaadi ja ketiga. Nüüd jääb üle veel vedrud installeerida, mille tarbeks lubas ksf! MTJ juhataja lahkesti omatehtud rakist laenata, ja saabki sidurikoda omadega lukku. Proovisin näpitsate abil vedrudele seibe ja fiksaatoreid peale saada, kuid see päädis suurema ropendamisega, mistõttu tundubki rakis nüüd närvesäästvama lahendusena.
Lõppu vahelduseks ka üks mure/küsimus. Nimelt mind koledasti häirib alumisel pildil olev uputatava peaga kruvi, mis algselt ka mootori küljes oli. Kataloogi järgi peaks seal olema samasugune kruvi nagu too üleminegi (isegi koos seibiga), ent kõrgema pea korral hakkab kruvi takistama käiguvaheti liikumist. Midagi on mäda, aga ma pole kindel, mis täpselt... Ehk oskab keegi nõu anda?
Kuigi ma eelmises postituses mainisin, et käigukast paistis ilus, siis otsustasin ta siiski algosadeks lahti võtta ja uuesti kokku panna. Ühest küljest oli see tegevus puhtalt hariduslik, kuid teisalt avanes võimalus välja vahetada südamik, mille külge monteeritakse ketihammakas. Keere oli ikka konkreetselt ära trööbatud, kuid õnneks sain doonorilt sobiva jupi. Ühtlasi tunduvad ka käigud pärast kogu operatsiooni kuidagi sujuvamalt vahetuvat.
Kuna käigukast oli juba lahti, siis nagu lubatud, muutsin ka käivitusvända asendit. Sidurikamber sai mehitatud uue ketta, alusplaadi ja ketiga. Nüüd jääb üle veel vedrud installeerida, mille tarbeks lubas ksf! MTJ juhataja lahkesti omatehtud rakist laenata, ja saabki sidurikoda omadega lukku. Proovisin näpitsate abil vedrudele seibe ja fiksaatoreid peale saada, kuid see päädis suurema ropendamisega, mistõttu tundubki rakis nüüd närvesäästvama lahendusena.
Lõppu vahelduseks ka üks mure/küsimus. Nimelt mind koledasti häirib alumisel pildil olev uputatava peaga kruvi, mis algselt ka mootori küljes oli. Kataloogi järgi peaks seal olema samasugune kruvi nagu too üleminegi (isegi koos seibiga), ent kõrgema pea korral hakkab kruvi takistama käiguvaheti liikumist. Midagi on mäda, aga ma pole kindel, mis täpselt... Ehk oskab keegi nõu anda?