02-01-2024, 23:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2024, 23:46 PM ja muutjaks oli Etsike.)
Ja mitu diislit täna hommikul tuld kolvi peale ei saanud? Meie majas ei saanud isegi bensukas. Leafi sõitis muretult, samuti möödunud talve külmade ajal.
Saage aru, see elektrika 12V aku pole mingi teistsugune asi. Iga kõvema külmaga peab keegi omal nahal tõdema, et on tema kord uue järele minna. Põleta fossiile või söö elektrone, pliiakude mured on kõigil samad.
Aga kui juba sadade kilode 40 kraadi võrra üles soojendamine jutuks tuli, siis palju energiat kulub ühe katla -20 pealt töötemperatuurini soojendamiseks? 15 minutit lõgiseb akna all? Elektrikasse istud ja sõidad, aku eelsoojendus on vajalik ainult kiirlaadijasse suundudes max laadimiskiiruse saavutamiseks mitte igapäevaseks auto tarvitamiseks.
Priit nagu ikka rääkis oma jutuga teemast mööda.
Ja Rumeenia Kevad oli mul ülemöödunud talv nädalavahetuseks tarvitada. Nii -10ga tegi Tartu-Elistvere-Tartu kena varuga ära ja seda on kuuldavasti rohkem kui 8km. Aga selle raha eest, mida see maksab on selles autot vähe.
Saage aru, see elektrika 12V aku pole mingi teistsugune asi. Iga kõvema külmaga peab keegi omal nahal tõdema, et on tema kord uue järele minna. Põleta fossiile või söö elektrone, pliiakude mured on kõigil samad.
Aga kui juba sadade kilode 40 kraadi võrra üles soojendamine jutuks tuli, siis palju energiat kulub ühe katla -20 pealt töötemperatuurini soojendamiseks? 15 minutit lõgiseb akna all? Elektrikasse istud ja sõidad, aku eelsoojendus on vajalik ainult kiirlaadijasse suundudes max laadimiskiiruse saavutamiseks mitte igapäevaseks auto tarvitamiseks.
Priit nagu ikka rääkis oma jutuga teemast mööda.
Ja Rumeenia Kevad oli mul ülemöödunud talv nädalavahetuseks tarvitada. Nii -10ga tegi Tartu-Elistvere-Tartu kena varuga ära ja seda on kuuldavasti rohkem kui 8km. Aga selle raha eest, mida see maksab on selles autot vähe.