03-01-2024, 09:16 AM
Miks peaks akna all lõgisema? Paned kas stepslisse seisusoojendi kui on maja juures võimalus või nagu paljudel vanematel ja veel rohkematel moodsamatel on peal autonoomne kütteseade.
Eks need särtsukärud on täna veel silmini täis lastehaigusi ja avastamist vajavaid nüansse. Kuna mul särtsukäru ei ole,siis puudub ka võrdlus,aga tegin ühe Soomlase valduses oleva kusagil teemas läbi käinud hiina odavsärtsukäruga(MG5) ringi. Sõitis küll. Ninni ja nänni oli sees nii,et tapab. Lubatud vist 400+km päris täis ei vedanud. Ja eelmise külmalainega Jyväskyläs oli jäänud reaalne vahemaa 250km juurde. Aga sõitis vapralt ka -25c -ga. Tal on kärukonks ka. Kui selline 400+ kg järgi lohiseb,siis kipub reaalsus jääma 200km juurde.
Seda siis enamus matkast maanteel ja sama kiirusega kui teisedki. Mitte ökotades ja igasugu seiereid ja roheliseks muutuvaid tabeleid jälgides.
Ma ei teagi täpselt mis diiiga tal see käru on kasutada,aga ütles,et peale 1a möödumist annab pidulikult tagasi. Lihtsalt ei ole tema rida. Aga eluaegse motopedena tunnustas ta seda särtsukasti ikka ka natuke. Lihtsalt muutujaid millega arvestada pidavat liiga palju olema
Kusjuures mainis,et naabri mingist väiksest Teslast on koostekvalteet selle hiina junntükil kõvasti parem. Ja,et selle hinna eest kui hing ikka hirmsasti särtsu ihaldab on autot parasjagu,et mingi maitse suhu saada.
Eks need särtsukärud on täna veel silmini täis lastehaigusi ja avastamist vajavaid nüansse. Kuna mul särtsukäru ei ole,siis puudub ka võrdlus,aga tegin ühe Soomlase valduses oleva kusagil teemas läbi käinud hiina odavsärtsukäruga(MG5) ringi. Sõitis küll. Ninni ja nänni oli sees nii,et tapab. Lubatud vist 400+km päris täis ei vedanud. Ja eelmise külmalainega Jyväskyläs oli jäänud reaalne vahemaa 250km juurde. Aga sõitis vapralt ka -25c -ga. Tal on kärukonks ka. Kui selline 400+ kg järgi lohiseb,siis kipub reaalsus jääma 200km juurde.
Seda siis enamus matkast maanteel ja sama kiirusega kui teisedki. Mitte ökotades ja igasugu seiereid ja roheliseks muutuvaid tabeleid jälgides.
Ma ei teagi täpselt mis diiiga tal see käru on kasutada,aga ütles,et peale 1a möödumist annab pidulikult tagasi. Lihtsalt ei ole tema rida. Aga eluaegse motopedena tunnustas ta seda särtsukasti ikka ka natuke. Lihtsalt muutujaid millega arvestada pidavat liiga palju olema
Kusjuures mainis,et naabri mingist väiksest Teslast on koostekvalteet selle hiina junntükil kõvasti parem. Ja,et selle hinna eest kui hing ikka hirmsasti särtsu ihaldab on autot parasjagu,et mingi maitse suhu saada.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)