07-01-2024, 11:49 AM
(06-01-2024, 23:17 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Küsimus automootori elektrilise eelsoojendi teemal.Minul on voolikute vaheline Defa, mis eelduste kohaselt ca 530W. Töötab OKlt, samas vaadates kui eemal ta plokist on siis 300W otse karterile, põhjakatte olemasolul peaks ka aitama ikkagi. Kuigi ma ei saa ka aru miks ta samuti 500W ei ole.
Nimelt plaan VAG-i diislile mootori soojendi lisada koos salongipuhuriga.
Nimelt pakuvad Defa ja Calixi kataloogid mingil põhjusel konkreetsele mootorile/autole ainult 300W küttekeha mis karteripõhjas õli soojendama hakkaks.
Kui universaalsemate asjade poole vaadata siis pakub näiteks Defa ka sellist voolikutevahelist soojendit.
Kumb oleks mõistlikum? Soojendada õli või jahutusvedelikku? Seni kõigil masinatel jahutusvedelikku soojendanud.
Variant on vaadata natuke vanemate VAG riistapuude õpetusi, vbolla sobiks Golf4 diisli oma füüsiliselt. Kuid seda ei saa vabrik uuematele soovitada, kuna tuleks mitu tundi detaile eest ära võtta- svennsonist pühapäeva ehitaja seda ühe pärastlõunaga ära ei tee.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.