11-01-2024, 09:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2024, 09:53 AM ja muutjaks oli Jesper.)
Kas keegi oskaks-viitsiks kiirelt mulle seletada, MB Sprinter T1N facelifti-järgsel mudelil on kolm erinevat mootorit koodiga OM611, nende võimsused on 60kW, 80kW ja 95kW. Aga kuidas ühest teine saada (ehk siis 60->95 loomulikult), sest mootorite metallosa oleks ju nagu üsna sarnane? Olen küll netis kaevanud nii et seda nägu, aga tundub, et see pole teabmis populaarne modifikatsioon - üks väidab, et pääseb lihtsalt mootorijuhtimise programmi ülekirjutamisega, teine teises skaala otsas, et vaja on doonormootorit koos juhtmestikuga kuni süütelukuni välja, sest immobilisaatorit pole nii lihtne "kodeerida", midaiganes see siis täpselt tähendab. Ja kui doonor, siis kas see peaks mõistliku vaevaga pääsemiseks ikka pigem bussilt pärinema või sobivad sõiduautomootorid ka?
Vabandust, kui loll küsimus, anoh mis puudutab diisleid ja Mercedest üldiselt, siis ma olen täiesti nulltasemel võhik Kaubikutest keegi nagu väga ei kirjuta ka projektipäevikuid jms nagu sõiduautodest, kupatatakse lihtsalt kuni sõidab ja siis kokkuostu.
Probleemi taust on selles, et näen juba mitmendat korda müügil sellist keret, mis mulle väga hästi sobiks, aga selle jabura 60kW mootoriga - tekkis mõte, et kui raske see saab olla
Vabandust, kui loll küsimus, anoh mis puudutab diisleid ja Mercedest üldiselt, siis ma olen täiesti nulltasemel võhik Kaubikutest keegi nagu väga ei kirjuta ka projektipäevikuid jms nagu sõiduautodest, kupatatakse lihtsalt kuni sõidab ja siis kokkuostu.
Probleemi taust on selles, et näen juba mitmendat korda müügil sellist keret, mis mulle väga hästi sobiks, aga selle jabura 60kW mootoriga - tekkis mõte, et kui raske see saab olla