12-01-2024, 10:03 AM
(12-01-2024, 05:55 AM)denzu Kirjutas: Pajatan kogemusi.Siin võiks ju oletada tõesti, et ka auto el. süsteemil mingi kala on aga mul oli juhus kui autol oli aku mingi 7-8 a peal ja sügisel külmadega , mitme päevase seismise järel hakkas napiks jääma. Siis sai uus aku ostetud Akukeskusest, järgmiseks suveks oli see uus aku täitsa läbi ja loomulikult oli süüdi klient või tema auto. Tõstsin vana aku peale ja sõitsin veel pool aastat kuni auto mahamüümiseni, akuga muid probleeme polnud kui ikka see vähene allesjäänud mahtuvus.
Kogemus 1.
Kasutatuna ostetud autol oli aku, mis mu käes toimis muretult 7-8 aastat. Siis kui see ära lõpetas oma maise eksistentsi, müüdi akupoest peale teise tootja aku - VARTA. See kesis aasta, suri vaeseke mullu aprillis. Kuna oli garantiitalong, jalutasin müüja juurde, aga seal öeldi, et ise oled loll. (Lasin akule teha täiendava ekspertiisi professionaali juures, kinnitas, et see aku on loojakarjas.) Järgmiseks müüdi akupoest samade parameetritega VARTA aku. See kooles sel nädalal ära täiesti lambist, ilma igasuguse ettehoiatuseta. Sellele antud 2aastase garantiitalongi võin vist samuti vanapaberi kogumiskasti visata.
...
P.S. Mul praegu ka kastikal peal kõigi poolt kirutud Varta, juba õige mitu aastat ilma probleemideta. Varta sellepärast, et akumüüja kataloogis oli see ainuke, mis sobivate mõõtude ja näitude kombinatsiooniga. Tehaseaku oli mingi tundmatu idamaade tootja oma ...