16-01-2024, 10:43 AM
(16-01-2024, 09:34 AM)huvi5 Kirjutas:Omades ka mitut(4) 3500+kg N kategooria masinat, siis eks ta ebameeldiv ole, tuleb rohkem planeerida et lampi ei maksaks.(16-01-2024, 09:25 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:See toimiks aga kahjuks ei saa nendega normaalselt liigelda. Õuealale sissesõidu keeld, veoauto sõidu ja parkimiskeeld siin seal. Maalt linna saaks aga linnas pead trajektoori valima ja jala käima, nii on pisut jama.(15-01-2024, 19:58 PM)lauren Kirjutas: Mitte päris automaksust aga veoautode teetasule on ikka isuga otsa lajatatud, mu gazoonil nt päevatasu 9 asemel 13euri, nädala 25e asemel 34euri jne.
No sel juhul on tulevikus ikkagi Ford Rangeri või RAM1500 asemel osta RAM2500 või 3500 või F350 vms üle 3500kg pill ja automaksu asemel teemaksu maksta
Mul on mõlemad RAM2500 ja F350. Kui kõikidest piirangutest kinni pidada siis jah igale poole ei saaks, aga kas on mõtet see ainuke olla kes seda teeb. Õuealale võib sõita küll, aga parkida ei tohi. F350 on endine raudtee oma ja sellega on pigem see häda et pöörderaadius on tal selline et ei taha igale poole minna.
Kui samade näitajatega oleks alla 3500kg N kategooria masin, siis maksaks võibolla 100 euri vähem aastas(automaks kui tuleb), teemaksuga saad vähemalt valida kas ja kui pikalt.
Kõige kasulikum oleks 3500+kg kastikas kuidagi ümber vormistada M1 matkaautoks, siis olenevalt valmistamise aastast(20+ vanemad) maksaks ainult 50 euri aastamaksu, pluss muud hüved mis M1-ga tulevad