19-01-2024, 10:39 AM
(18-01-2024, 22:26 PM)ak75 Kirjutas: nne kui mõõteveast rääkima hakata vms soga ajada, tuleks omale selgeks teha oma auto spidomeetri näit tegelikul piirkiirusel, millest siis ka edasises lähtuda.Ja mis asi paneb arvama, et ma pole oma auto omadusi enesele selgeks teinud? Mis asi paneb arvama, et sõidan "telgjoone lähedal? Mis su probleem on, hääled peas? See 3 km/h mis ma justkui lubatud max sõidukiirusest aeglasemalt sõidan? See takistab liiklust ja on liiklusseaduse vastane? Tõesti?
Liikluses juhina osalejate poolt võiks olla kokkuleppeline, et piirkiirus on selline nagu ta parasjagu märgi järgi on ja heade ilma-ning teeolude korral on sellest GPS järgi vähemaga sõitmine liikluse takistamine kus takistav juht peaks käituma liiklusseaduse vastavate sätete kohaselt, mitte sõitma kivinäoga ning suhtumisega "mind ei huvita, mul aega on" sõiduvahendi vasaku nurgaga tee telgjoonele võimalikult lähedal.
Mõõteviga hetkel arenenud mõttevahetuse kontekstis asjasse ei puutu, kui siis niipalju, et kiiruse mõõtmisel on see +/-4kmh. Ehk kui sõita GPS järgi 94km/h 90 alas, siis mitte ükski kaamera ei reageeri.