20-01-2024, 15:11 PM
Kõigepealt: veokil ja veokil on vahe. Neid ja -juhte ühte patta panna oleks veidi asjatundmatu. Eks nii veoki- kui kaubikujuhtide hulgas on igasuguse suhtumise- ja oskustega tegelasi nagu ka sõiduautode roolis olijate puhul. Vahe on selles, et suure rooli taga olija teeb kellaajast sõltuvat tööd. Meie kõigi jaoks. Pealegi - kui puhta südametunnistusega siinsed arvustajad ise on, et moraali lugeda?
Mis kauba laadimistesse puutub siis ma ei tea, kuidas see linnaoludes veokitelt täpselt toimub ja ka, kuidas ning kus erinevad juhid peatuvad. Aga siin on ka päris palju muutujaid, millest tavakodanik ei pruugigi aru saada. Sellega olen nõus, et peatuda tuleb ikka ja ainult seal ja nii, kus see on lubatud. LS-s on loetelu ja see on suht selge. Küll aga peab arvestama sellega, et nt praegustes oludes saab peatuda seal, kus see võimalik on. Vedaja, arvestades oma gabariite, lumevalle, korraldusvahendeid jms ei pruugi üldse õigesse kohta mahtudagi. Alati ei pruugi see mugavusest olla. Kaupa kuskilt saja meetri kauguselt süles ei vea ka.
Eelnevaga haakub varem välja toodud lääne suurlinnade olud väga hästi. Lisaks inimeste üleüldisele paremale suhtumisele (kaubavedajateta poleks rahval midagi tarbida ka ju) on omavalitsused vastavalt kas: loonud vajalikud eeldused-võimalused teeninduseks või reguleerinud laadimised muud moodi. Näiteks piirangud masinate suurusele või liikumise kellaaegadele.
Miks mul küll on tunne, et mõned siinsed arvamusliidritest monoloogipidajad on needsamad, kes hommikul enne lumesahka kiruvad, et krt lund ka ei lükata ja jälle tööle ei jõua (korduvalt kuuldud-loetud). Samas, kui juhtutakse saha taha on häda, et krdi sahk rsk tõllerdab ees ja jälle tööle ei jõua... Kas kõlab tuttav nägu?
Või veokijuhtidelt lube ära võtma?!? Nunuh. Kõvad mehed.
Mis kauba laadimistesse puutub siis ma ei tea, kuidas see linnaoludes veokitelt täpselt toimub ja ka, kuidas ning kus erinevad juhid peatuvad. Aga siin on ka päris palju muutujaid, millest tavakodanik ei pruugigi aru saada. Sellega olen nõus, et peatuda tuleb ikka ja ainult seal ja nii, kus see on lubatud. LS-s on loetelu ja see on suht selge. Küll aga peab arvestama sellega, et nt praegustes oludes saab peatuda seal, kus see võimalik on. Vedaja, arvestades oma gabariite, lumevalle, korraldusvahendeid jms ei pruugi üldse õigesse kohta mahtudagi. Alati ei pruugi see mugavusest olla. Kaupa kuskilt saja meetri kauguselt süles ei vea ka.
Eelnevaga haakub varem välja toodud lääne suurlinnade olud väga hästi. Lisaks inimeste üleüldisele paremale suhtumisele (kaubavedajateta poleks rahval midagi tarbida ka ju) on omavalitsused vastavalt kas: loonud vajalikud eeldused-võimalused teeninduseks või reguleerinud laadimised muud moodi. Näiteks piirangud masinate suurusele või liikumise kellaaegadele.
Miks mul küll on tunne, et mõned siinsed arvamusliidritest monoloogipidajad on needsamad, kes hommikul enne lumesahka kiruvad, et krt lund ka ei lükata ja jälle tööle ei jõua (korduvalt kuuldud-loetud). Samas, kui juhtutakse saha taha on häda, et krdi sahk rsk tõllerdab ees ja jälle tööle ei jõua... Kas kõlab tuttav nägu?
Või veokijuhtidelt lube ära võtma?!? Nunuh. Kõvad mehed.