21-01-2024, 17:14 PM
Sellist suhtumist peaks ikka palju rohkem olema! Mul oli alles eelmine nädal üks lank äärmiselt halva koha peal, kust väljatulek oli otse asfaltteele (õnneks küll mitte väga tiheda liiklusega). Jamaks tegi asja see, et vahetult enne teele jõudmist oli suht lühike ja järsk (loomulikult lumine ka) tõus, mis eeldas täiskoormaga kergemaks tehtud abisilla, väljalülitatud veojõukontrolli ja manuaalses režiimis 4. käiguga põhjagaasiga ülestulekut. Esimene kord, päevasel ajal olid parasjagu sahamehed seal, kes teel ootasid, õhtul aga oli õnneks pime ning eemalt oli näha, kui mõni auto peaks tulema. Seisma jäädes oleks tagurpidi uuesti alla tagasi minema (täispära) ja uuesti otsast peale. Kuigi see ei kuulu siinsesse rubriiki, oli see üks neist olukordadest, kus tegelikult peale reguleerija (nagu need sahamehed olid) ei suutnud mina küll mõistlikku lahendust välja mõelda. Mingis tihedama liiklusega piirkonnas oleks reguleerija tõesti ainuke variant, aga ka siis leiaks tõenäoliselt nii mõnigi, et nüüd peaks signaali kulutama.