24-01-2024, 13:00 PM
Mu väike aru arvab, et selle va kaubaveo probleemi südalinna urgastesse saaks ju ära lahendada. kehtestada kord, et kauba/pakkide vedu teatud piirkondadesse on lubatud ainult k 04.00-07.00 (nagu vanasti piimamees tõi kella 5 piima kohale) koos õigusega peatuda laadimiseks tänavatel-kõnniteedel. Logistikutel ka lihtne. Liiklusjärelvalve tegelike probleemidega tegelema (needsamad parkimised, möödasõidud jms mõistuseta manöövrid), mitte põõsast kiirust mõõtma ega puhumisreide korraldama. Südalinnas tihedad jalgsi politseipatrullid, et mitte liiklust ummistada.
Kui tahetakse, et nendes südalinnades elu ja äri jätkuks, siis tuleb tagada päevajal klientidele juurdepääs ja parkimine. Mingid hipid ei hoia elu südalinnas alles. Vedajad ja ärid saavad oma logistika nii seada, et kauba vedu ja vastuvõtt toimub vähese liikluse ajal elik varahommikul. Küsimus on tahtmises.
P.S. Mina pole enam ühtegi keskliina poodi ega kaubamajja käinud viimased 15 a. Mis valemiga ma sealt oma kottide-pakkidega minema saan, mingitesse õudsatesse tasulistesse parkimismajadesse. Ka nendes äärelinna keskustes tuleb ju poekäru(de)ga auto juurde sõita või siis autoga nö tagaukse juurde, maainimene ei käi iga päev poes vaid ikka nii korra nädalas.
Kui tahetakse, et nendes südalinnades elu ja äri jätkuks, siis tuleb tagada päevajal klientidele juurdepääs ja parkimine. Mingid hipid ei hoia elu südalinnas alles. Vedajad ja ärid saavad oma logistika nii seada, et kauba vedu ja vastuvõtt toimub vähese liikluse ajal elik varahommikul. Küsimus on tahtmises.
P.S. Mina pole enam ühtegi keskliina poodi ega kaubamajja käinud viimased 15 a. Mis valemiga ma sealt oma kottide-pakkidega minema saan, mingitesse õudsatesse tasulistesse parkimismajadesse. Ka nendes äärelinna keskustes tuleb ju poekäru(de)ga auto juurde sõita või siis autoga nö tagaukse juurde, maainimene ei käi iga päev poes vaid ikka nii korra nädalas.