02-02-2024, 15:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2024, 15:43 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Esiteks, enne liikluseeskirjadesse süvenemist võiks tervet mõistust kasutada, pea iga ümberreastumine sunnib kedagi natuke hoogu maha võtma, see ei ole normaalne ootus, et ma pean teises linna otsas juba õige rea valima ning sellest kümne küünega kinni hoidma, et Jumala eest mitte kedagi segada. Samamoodi ju lased ise vahele, see ongi mõistlik ja sujuv liiklus.
Teiseks, kui siserajalt ei "tohi" isegi kolmanda väljasõiduni sõita, siis mille pagana pärast see sisering seal üldse on? Pole nagu väga nutikas kilomeetrises järjekorras seista, samal ajal kui kõrvalrada on koormamata. Mõistlikult talitades jõuavad kõik kiiremini kohale. Ma saan aru, et teise väljasõidu osas on asi kahtlane, kui seal kahte väljuvat rida pole, siis siserealt on asi natuke trügimise maiguga, aga kolmas?
Riputage oma suur ego kuuri seinale naela otsa ning leppige faktiga, et vahel sõidab keegi mööda ja vahel reastub keegi ette.
Teiseks, kui siserajalt ei "tohi" isegi kolmanda väljasõiduni sõita, siis mille pagana pärast see sisering seal üldse on? Pole nagu väga nutikas kilomeetrises järjekorras seista, samal ajal kui kõrvalrada on koormamata. Mõistlikult talitades jõuavad kõik kiiremini kohale. Ma saan aru, et teise väljasõidu osas on asi kahtlane, kui seal kahte väljuvat rida pole, siis siserealt on asi natuke trügimise maiguga, aga kolmas?
Riputage oma suur ego kuuri seinale naela otsa ning leppige faktiga, et vahel sõidab keegi mööda ja vahel reastub keegi ette.