05-02-2024, 19:38 PM
(05-02-2024, 18:24 PM)metsakohin Kirjutas: ...Tee- ja ilmastikuolud (loe: udu ja pasapilve tihedus) on samad aga 19 masinat 20-st on nähtavad aga 1 on selline seasilmadest tagatuledega ja/või varjatud vilkuriga ja liikumiskiiruse valivad kõik liiklejad ikka vastavalt nii tulede kui liikumiskiiruse poolest normaalsetele sõidukitele, kahlemata saaks muuta liikluse ohutuks kui tavalistes eesti sügise-talve-kevade-vihmase suveilma oludes liigelda põhiteedel kogu aega 30 km/h, nt Tln-Trt. Samas ei saa keegi öelda, et neil "nähtamatutel" tuled ei põle või ei vasta nõuetele. Muidugi on ka raske ette aimata, et meie kliima jaoks igati
Kas eespool oleva liiklusvahendi nähtavaks muutumine ei sõltu mitte kuidagi tee- ja ilmastikutingimustest (loe: udu ja pasapilve tihedusest) ja kas sinu pidurdusteekond e iole mitte kuidagi seotud sinu sõidukiirusega. ...
normaalsetes oludes keegi sõidab peamagistraalil 60-70 km/h ja "nähtamatu" autoga ... nagu öeldud, enne märkad auto kogu kui tulesid, vahel aitab see, et paljud sellised juhid iga vastutulevat autot nähes vajutavad ka pidurit ja need eredamad pidurituled annavad märku, et keegi on eespool. Aga tagumisi udukaid selliste viletsate tuledega autode juhid ometi põlema ei pane ja end nähtavaks ei tee. Päevatulede probleemist ei maksa rääkidagi.