13-02-2024, 01:10 AM
Suht samast olukorrast kuulsin hiljuti oma tuttavalt, mitte küll tema enda näitel.
Umbes paar aastat tagasi täheldasin, et ca 25km Pärnust tekkis Pärnu-Paide maantee äärde ühte bussipeatusse vanem Audi A4. Päevasel ajal oli see koguaeg seal, mingitel aegadel oli kadunud, aga ma ei osanud mingit selgitust välja mõelda.
Aga siis selgus, et inimene elab Tootsi alevikus, mõni kilomeeter mainitud maanteest ja töötab Pärnus. Autot kasutabki ta selleks, et sõita kodust bussipeatusesse, kuna sobival ajal Tootsis bussi ei käi, samas on selline variant siiski soodsam kui iga päev autoga Pärnus käia. Täna nägin seal bussipeatuses üht autot veel...
Et siis kasutage ühistransporti?
Sellised inimesed on juba vast selle piiri lähedal, et automaks lööb nad põlvili ja sel juhul on riigil varsti jälle hunnik ülalpeetavaid soolas. Mis siis mõistlikum on- teeme automaksu "riigi erinevate kulutuste finantseerimiseks", millest saavad suure osa töötud, mida seesama automaks juurde tekitab?
Ütlen nimelt nii: kenjaalne!
Umbes paar aastat tagasi täheldasin, et ca 25km Pärnust tekkis Pärnu-Paide maantee äärde ühte bussipeatusse vanem Audi A4. Päevasel ajal oli see koguaeg seal, mingitel aegadel oli kadunud, aga ma ei osanud mingit selgitust välja mõelda.
Aga siis selgus, et inimene elab Tootsi alevikus, mõni kilomeeter mainitud maanteest ja töötab Pärnus. Autot kasutabki ta selleks, et sõita kodust bussipeatusesse, kuna sobival ajal Tootsis bussi ei käi, samas on selline variant siiski soodsam kui iga päev autoga Pärnus käia. Täna nägin seal bussipeatuses üht autot veel...
Et siis kasutage ühistransporti?
Sellised inimesed on juba vast selle piiri lähedal, et automaks lööb nad põlvili ja sel juhul on riigil varsti jälle hunnik ülalpeetavaid soolas. Mis siis mõistlikum on- teeme automaksu "riigi erinevate kulutuste finantseerimiseks", millest saavad suure osa töötud, mida seesama automaks juurde tekitab?
Ütlen nimelt nii: kenjaalne!