19-02-2024, 19:46 PM
Kuna eelmine kord kaarte segades ei saanud tänu päris arutule ebakonkreetsusele just pealelõunal seda "lõpuni õiget fiilingut" kätte siis seekord sain ja tegin tähelepanekuid.
Kahekesti ja vanakooli kombel sõites (kül llagunes poole sõidu peal tspidotross ja Terratrip muutus kasutuks) ei ole lootust ka kolmekesti ja veel enamatega sõitvate tiimide vastu. Seega on Sport-klass ikkagi vajalik aga Ristõna ei tohi olla "nii keeruline". Nagu 20.Talverallil Sport ju oli! Tegelikult võib ka see Ristsõna olla täpselt sama pikk ja sama Põhiküsimusega, lihtsalt segaduse tekitamiseks on vastused lihtsamad või küsimused rohkem suunavad. Autost väljumine võib täiesti olla, pärisrallil peab ka katsel ratast vahetama
Aga seda VAID ja ainult kahekesti sõites. Siis on täpselt parasjagu tegemist. Kuna asi on ikkagi algselt ka regulaaarsussõit, siis peaks ka regulaarsus rohkem maksvusele pääsema. Vähemalt kahekesti sõitjatele. Ei pea ka kahte rada tegema, lihtsalt "spordil" ei olegi tolerantsi ja digilugemisega saab sekundeid ka poolitada. Teine asi on kiirused aga nende erinevuse saab ju mõlemad Legendi trükkida. Puhas tehnoloogiline küsimus. Lisakatseid ei pea olema rohkem, võivad olla kõik samad, lihtsalt peaks KOGU ralli olema kiivritega. Meie olime - ei ole raske! Aga ohutum. K70'ne kogu päeva maksimumkiirus oli 92 km/h ja seda täitsa kogemata ja alles peale lõunat, sinnamaani oli näidikul täpselt 90! Ehk kui keskmine kiirus on ka FIA lubatud maksimumi 55 km/h juures, siis tegelikutl kiirust ületada pole vaja. 45-50 keskmist annab rahulikult kätte sõites kuni 80 km/h.
Mis me veel tohutu orgunnipagasiga tüüpidena tegime - täitsime kõiki kiirusnõudeid! On 70 siis nii ongi, 50 alas 50 ja vajadusel ka 30. Siis tulebki see "jooksukiirus" välja et jooksed KPsse, kiiresti püüad vastuse leida, juba kiirelt autosse, vöö peale ja sõidu ajal kirjutad, samal ajal järgmist ristmikku öeldes. Just käis isand Nõmmik ja tõi kurikad ära, siis tema ütles et vanasti tema roolis arvutas siis kiiristi kellaaegasid kui oli vaja. Tegelikult peaks juht ikkagi sõidule keskenduma ja kaardilugeja kõrval hakkama saama. Kolmas autos on juba MEELETU lisaboonus (kui see muidugi adekvaatne juhtub olema
). Eriti on see oluline kui KOHE paned täpselt sobiva vastuse kirja! Sul pole AEGA juurelda mingite muude variantide üle, aega pole ka 2/3 vastuste puhul veel koguvastusele keskenduda ja ebaloogilisus välja juurida. Erand on mõni harv 5-kildine maanteelõik kus tõesti saad minutikese vähe muud teha. Ühele tegelaslee "liiga palju" märkmeid, ülespildistamist jne. Ma jõudsin teha 4 pilti... Mis veel: ka Nymmik Prouaga rada kontrollides ei leidnud seal viadukti alt asja üles ja mägrad olid neilegi arusaamatud
Juba kaks viga oli ja ma rohkem ei "urkinud", mitutpidi mõistetavaid oli ju veel
Ehk jube põnev oli! HÄSTI Margusel ette valmistatud auto - kõrgeks tõstetud, väga korralik naelik all jne, meil ei olnud üldse libe! Nagu ikka siis vanakesel "peabki" midgai juhtuma, poolduv spidotross ja pool päeva 3-pütane käib Vanatehnika juurde! Nüüd peaks korra veel ise roolis ka olema ja veel kellegi pikaaegse Korraldaja kõrvale võtma, saaks päris lõpliku pildi ette. Aga täitsa taipan, miks see Talveralli niimoodi popiks ikkagi läks, isegi kõigi vigade ja puudujääkidega, mida me aastate jooksul ju ikka teinud oleme. See 7-8 tundi ja 300 kilti möödub kui lennates ja ongi põnev! Kusjuures Ristsõna on põnev, saada midagi teada, käia midagi vaatamas. Mulle ka rada tehes meeldis just see pool! Ilus Eestimaa oma erinevate talvedega, see paneb aga punkti. Mitu autot kellegile väikestel teedel VASTU tuli??? Meile küll ei tulnud kedagi, ainult maanteedel ja asulates... Mis veel: kuigi "mõned" teed olid tuttavad ja "mõnedel" on ka enne Talveralli käinud, siis ilma kaardita vaid Legendi järgi sõites tõesti ei tea kus oled
Pole isegi aega mõelda ega ringi vahtida. Ehk ma usun et järgmine tuleb jälle veel parem kui eelmine
Aga see "mõelge nagu meie" peab jääma, see võtab alati igasuguse võidupinge maha! Kuigi Zazik ütles ette et "jube lihtne Ristsõna" on ja ka KP2 "loosung seinal" võis jätta vale mulje, siis too tuulik võttis kohe pinged maha. Ja muidugi kõik teised ka, isegi see KANKUTÄIS mis olla 20liitrit
Kahekesti ja vanakooli kombel sõites (kül llagunes poole sõidu peal tspidotross ja Terratrip muutus kasutuks) ei ole lootust ka kolmekesti ja veel enamatega sõitvate tiimide vastu. Seega on Sport-klass ikkagi vajalik aga Ristõna ei tohi olla "nii keeruline". Nagu 20.Talverallil Sport ju oli! Tegelikult võib ka see Ristsõna olla täpselt sama pikk ja sama Põhiküsimusega, lihtsalt segaduse tekitamiseks on vastused lihtsamad või küsimused rohkem suunavad. Autost väljumine võib täiesti olla, pärisrallil peab ka katsel ratast vahetama

Mis me veel tohutu orgunnipagasiga tüüpidena tegime - täitsime kõiki kiirusnõudeid! On 70 siis nii ongi, 50 alas 50 ja vajadusel ka 30. Siis tulebki see "jooksukiirus" välja et jooksed KPsse, kiiresti püüad vastuse leida, juba kiirelt autosse, vöö peale ja sõidu ajal kirjutad, samal ajal järgmist ristmikku öeldes. Just käis isand Nõmmik ja tõi kurikad ära, siis tema ütles et vanasti tema roolis arvutas siis kiiristi kellaaegasid kui oli vaja. Tegelikult peaks juht ikkagi sõidule keskenduma ja kaardilugeja kõrval hakkama saama. Kolmas autos on juba MEELETU lisaboonus (kui see muidugi adekvaatne juhtub olema



Ehk jube põnev oli! HÄSTI Margusel ette valmistatud auto - kõrgeks tõstetud, väga korralik naelik all jne, meil ei olnud üldse libe! Nagu ikka siis vanakesel "peabki" midgai juhtuma, poolduv spidotross ja pool päeva 3-pütane käib Vanatehnika juurde! Nüüd peaks korra veel ise roolis ka olema ja veel kellegi pikaaegse Korraldaja kõrvale võtma, saaks päris lõpliku pildi ette. Aga täitsa taipan, miks see Talveralli niimoodi popiks ikkagi läks, isegi kõigi vigade ja puudujääkidega, mida me aastate jooksul ju ikka teinud oleme. See 7-8 tundi ja 300 kilti möödub kui lennates ja ongi põnev! Kusjuures Ristsõna on põnev, saada midagi teada, käia midagi vaatamas. Mulle ka rada tehes meeldis just see pool! Ilus Eestimaa oma erinevate talvedega, see paneb aga punkti. Mitu autot kellegile väikestel teedel VASTU tuli??? Meile küll ei tulnud kedagi, ainult maanteedel ja asulates... Mis veel: kuigi "mõned" teed olid tuttavad ja "mõnedel" on ka enne Talveralli käinud, siis ilma kaardita vaid Legendi järgi sõites tõesti ei tea kus oled


