Vaatame siis millal ja milliseid GAZ-mudeleid toodeti:
ГАЗ-51 1945-1955 mootor 70 hj teljevahe 3300 mm
ГАЗ-51A 1955-1975 mootor 70 hj teljevahe 3300 mm
ГАЗ-53Ф 1961-1967 mootor 82 hj teljevahe 3700 mm
ГАЗ-53 1964-1965 mootor 115 hj teljevahe 3700 mm
ГАЗ-53A 1965-1983 mootor 115 hj teljevahe 3700 mm
ГАЗ-52-03 1966-1978 mootor 75 hj teljevahe 3700 mm
ГАЗ-52-01 1966-1991 mootor 75 hj teljevahe 3700 mm
ГАЗ-52-04 1975-1989 mootor 75 hj teljevahe 3300 mm
ГАЗ-53-12 1982-1993 mootor 120 hj teljevahe 3700 mm
Mudeli ГАЗ-51 kabiini eripärade kohta oskav vast valdo seletusi jagada, tähtis eripära selle mudeli juures oli nn \"kahe aknaga\" veljed. \"nelja aknaga\" velgi kasutati seevastu vaid ГАЗ-51A ning ГАЗ-52-seeria juures. ГАЗ-51A erines ГАЗ-51 -st mõnede täienduste poolest nagu näiteks kabiini küte, trummelpidur, kolmest küljest avanev portekast jne. Lisaks teada-tuntud modifikatsioonidele (ГАЗ-63, ГАЗ-93 jne.) toodeti ka spetsiaalselt furgoonautode peale ehitamiseks mõeldud ainult kabiiniga šassiiga versiooni ГАЗ-51ШМ ja busside pealeehitamiseks mootori ja esiporitiibadega versiooni ГАЗ-51И.
PS! Tartu Autoremonditehases ei kasutatud ülalmainitud, spetsiaalselt furgoonide ja busside ehitamiseks mõeldud šassiiversioone. TA-1 ja TA-6 bussikered paigaldati ГАЗ-51 raamile, kusjuures TA-6 puhul muudeti ümber nii mootori paigutus kui roolimehhanism, nagu ka hilisemate TA-9-seeria furgoonautode puhul.
ГАЗ-51 1945-1955 mootor 70 hj teljevahe 3300 mm
ГАЗ-51A 1955-1975 mootor 70 hj teljevahe 3300 mm
ГАЗ-53Ф 1961-1967 mootor 82 hj teljevahe 3700 mm
ГАЗ-53 1964-1965 mootor 115 hj teljevahe 3700 mm
ГАЗ-53A 1965-1983 mootor 115 hj teljevahe 3700 mm
ГАЗ-52-03 1966-1978 mootor 75 hj teljevahe 3700 mm
ГАЗ-52-01 1966-1991 mootor 75 hj teljevahe 3700 mm
ГАЗ-52-04 1975-1989 mootor 75 hj teljevahe 3300 mm
ГАЗ-53-12 1982-1993 mootor 120 hj teljevahe 3700 mm
Mudeli ГАЗ-51 kabiini eripärade kohta oskav vast valdo seletusi jagada, tähtis eripära selle mudeli juures oli nn \"kahe aknaga\" veljed. \"nelja aknaga\" velgi kasutati seevastu vaid ГАЗ-51A ning ГАЗ-52-seeria juures. ГАЗ-51A erines ГАЗ-51 -st mõnede täienduste poolest nagu näiteks kabiini küte, trummelpidur, kolmest küljest avanev portekast jne. Lisaks teada-tuntud modifikatsioonidele (ГАЗ-63, ГАЗ-93 jne.) toodeti ka spetsiaalselt furgoonautode peale ehitamiseks mõeldud ainult kabiiniga šassiiga versiooni ГАЗ-51ШМ ja busside pealeehitamiseks mootori ja esiporitiibadega versiooni ГАЗ-51И.
PS! Tartu Autoremonditehases ei kasutatud ülalmainitud, spetsiaalselt furgoonide ja busside ehitamiseks mõeldud šassiiversioone. TA-1 ja TA-6 bussikered paigaldati ГАЗ-51 raamile, kusjuures TA-6 puhul muudeti ümber nii mootori paigutus kui roolimehhanism, nagu ka hilisemate TA-9-seeria furgoonautode puhul.