27-08-2004, 12:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2004, 23:06 PM ja muutjaks oli mrali.)
Lisaks siia veel spravotšnikel (1972,79, ja 84.aastate väljaanded) ning netiallikatel põhineva ülevaate mitmetest baasmudelite eriversioonidest GAZ-veoautode puhul.
GAZ-51A:
51У-eksportvariant
51Р-eksportvariant kandevõimega 3,5 tonni
51Ю-troopika eksportvariant
51Ж-gaasiballoonvariant
51Р-inimeste ja kaubaveo takso
51С-kahe kütusepaagiga variant
51T-veotakso
51Н-kahe kütusepaagi ja külgpoortide ääres olevate istmetega variant
51П-sadulveok
GAZ-52-04:
52-05:inimeste ja kaubaveo takso
52-07:gaasiballoonvariant
52-74:eksportvariant (kuhu neid peale sõbralike riikide eksporditi,ei tea)
52-54:troopikaeksportvariant
52-01:alusvanker erimasinate jaoks,pikema teljevahega
52-02:alusvanker kallurite jaoks,lühema teljevahega
52-08:pika teljevahega gaasiballoonmootoriga alusvanker
52-06:sadulveok
GAZ-53A:
53-07:gaasiballoonmootoriga variant
53-70:eksportvariant
53-50:troopika eksportvariant
53-02:kallurite alusvanker
53-40:autobusside alusvanker (seda ei oska öelda,kas poritiibadega (KAVZi jaoks) või ilma (Kubanite jaoks))
53-11:eriautode alusvanker (ilmselt tuletõrje,korvtõstukid jms)
GAZ-66:
66-01 või 66-11:baasmudel (01 varem,11 hiljem)
66-02/66-12:vintsiga variant
66-04/66-14:ekraniseeritud elektrisüsteemiga,vintsita variant (ilmselt armee jaoks)
66-05/66-15:ekraniseeritud elektriseadmetega ja vintsiga variant
66-21:puitkastiga ja taga topeltratastega mudel,tehti minu teada väga vähe.
66Б:õhudessantnike variant,kergendatud ehitusega ja presentkatusega kabiiniga
66-31:minu teada alusvanker igasugu eriseadmete (tuletõrjeautod,postipuurid vms) tarbeks
GAZ-63:
63A-vintsiga variant
63П-sadulveok
63Д-sadulveok,varustatud jõuvõtukastiga kallurpoolhaagiste mehhanismide käitamiseks
Kes teab veel,see lisagu ka juurde selliseid erivariante.
GAZ-51A:
51У-eksportvariant
51Р-eksportvariant kandevõimega 3,5 tonni
51Ю-troopika eksportvariant
51Ж-gaasiballoonvariant
51Р-inimeste ja kaubaveo takso
51С-kahe kütusepaagiga variant
51T-veotakso
51Н-kahe kütusepaagi ja külgpoortide ääres olevate istmetega variant
51П-sadulveok
GAZ-52-04:
52-05:inimeste ja kaubaveo takso
52-07:gaasiballoonvariant
52-74:eksportvariant (kuhu neid peale sõbralike riikide eksporditi,ei tea)
52-54:troopikaeksportvariant
52-01:alusvanker erimasinate jaoks,pikema teljevahega
52-02:alusvanker kallurite jaoks,lühema teljevahega
52-08:pika teljevahega gaasiballoonmootoriga alusvanker
52-06:sadulveok
GAZ-53A:
53-07:gaasiballoonmootoriga variant
53-70:eksportvariant
53-50:troopika eksportvariant
53-02:kallurite alusvanker
53-40:autobusside alusvanker (seda ei oska öelda,kas poritiibadega (KAVZi jaoks) või ilma (Kubanite jaoks))
53-11:eriautode alusvanker (ilmselt tuletõrje,korvtõstukid jms)
GAZ-66:
66-01 või 66-11:baasmudel (01 varem,11 hiljem)
66-02/66-12:vintsiga variant
66-04/66-14:ekraniseeritud elektrisüsteemiga,vintsita variant (ilmselt armee jaoks)
66-05/66-15:ekraniseeritud elektriseadmetega ja vintsiga variant
66-21:puitkastiga ja taga topeltratastega mudel,tehti minu teada väga vähe.
66Б:õhudessantnike variant,kergendatud ehitusega ja presentkatusega kabiiniga
66-31:minu teada alusvanker igasugu eriseadmete (tuletõrjeautod,postipuurid vms) tarbeks
GAZ-63:
63A-vintsiga variant
63П-sadulveok
63Д-sadulveok,varustatud jõuvõtukastiga kallurpoolhaagiste mehhanismide käitamiseks
Kes teab veel,see lisagu ka juurde selliseid erivariante.